پنل سه بعدی ترمووود

نمای3بعدی-چوب-ترمووود
Rate this post

چوب ترمو سه بعدی

پنل سه بعدی ترمووود; پنل های سه بعدی Jukola Lunawood از هنرهای مدرن در پردازش چوبی با طراحی سنتی و معاصر فنلاندی استفاده می کنند. سطوح از تابلوهای پروفایل ترموود مخصوص ماشین کاری شده و در عین حال معمولی تشکیل شده است. از این تابلوها می توان به روش های نامحدود به عنوان تزئینات داخلی و همچنین روکش های نما استفاده کرد.

مشخصات پنل سه بعدی ترمووود

سایز : 92*26
نوع مواد : چوب
نوع چوب : کاج
قالب : تخته
ویژگی ها شامل : استقامت بافت، پایداری ابعادی، مناسب برای کلیه اقلیم ها، غیر سمی، بدون رزین، عایق حرارتی
قابل استفاده در : فضای داخلی مانند منازل، هتل ها، رستوران ها، دفاتر

ترمووود چوبی زیبا و پایدار است که با استفاده از روش های طبیعی تولید می شود. پنل سه بعدی ترمووود در نما جذابیت بیشتری به محیط می‌بخشد. چوب ترمو در برابر گرما و بخار از نظر ابعادی پایدار است همچنین در برابر پوسیدگی مقاوم میباشد.

نمای3بعدی-ترموود
چوب ترمو سه بعدی

کارخانه لوناوود ( Lunawood ) چوب ترموود را از کاج و صنوبر دارای گواهینامه PEFC از فنلاند تولید می کند که می توان از آن در داخل یا خارج از منزل و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.چوب ترمو ود برند Lunawood یک محصول طبیعی سازگار با محیط زیست است که به راحتی قابل آماده سازی، برش و نصب است.

پنل های Jukola از LunaThermo-D ساخته شده اند. در کنار ظاهر، دوام بیولوژیکی یک ویژگی مهم در کاربردهای نهایی محصولات در این کلاس درمانی است.تورم مماس و انقباض ناشی از رطوبت کم است.

دلیل کیفیت بصری جذاب چوب ترموود

به دلیل دمای بالای فرایند تصفیه ترموود، رزین از چوب خارج می شود. این کیفیت بصری بالا را برای هر دو روکش بدون پوشش و روکش LunaThermo-D تضمین می کند. رنگ چوب تحت تأثیر دما و زمان تصفیه قرار می گیرد و هرچه درجه حرارت بالاتر باشد از ظرافت تاریک تر است.
مانند همه چوبهای نرم ، واریس رخ می دهد و به دلیل تراکم های مختلف است. هنگامی که محصول در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، خاکستری نقره ای زیبا به نظر می رسد مگر اینکه با محافظت از سطح رنگدانه محافظت شود.
پنل سه بعدی چوب ترمو لوناوود بافتی زیبا دارد. Lunawood Thermowood غیر سمی، VOC و بدون رزین ماده ای مناسب برای فضای داخلی است.
همچنین دارای ویژگی های جذب صدا و ضد باکتری ها است.

فواید پنل سه بعدی چوب ترمو لوناوود

سطح چشمگیر 3D با تغییرات متنوع
تکنیک تولید سه بعدی ثبت اختراع
ترموود فاقد رزین ، 100٪ طبیعی و ضد آب است
بسیار کاربردی در ساخت و ساز
مناسب برای دیوارها ، دکوراسیون ، نمای داخلی

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو ایرانی ارزان قیمت و ترمووود فنلاندی لوناوود با کیفیت میباشد.

4 دیدگاه دربارهٔ «پنل سه بعدی ترمووود»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *