ورق کامپوزیت آلومکس و دلایل استفاده آن

ورق کامپوزیت آلومکس
Rate this post

دلایل استفاده از ورق کامپوزیت

نمای ساختمان اولین صحنه ایست که افراد هنگام دیدن یک ساختمان، شرکت یا مراکز تجاری و اداری و … با آن مواجه می شوند. هر ساختمان باید دارای یک نما باشد و باید نمایانگر شما و برند شما باشد.برخی از بزرگترین ساختمان های ایران و سایر نقاط جهان نمای بسیار خوبی دارند اما چه می شود اگر معماران هنگام ساختن آنها گزینه های بیشتری داشته باشند؟

بیایید صادقانه بگوییم بتن، چوب و فولاد برای ایجاد خلاقیت مواد بسیار ساده ای نیستند و همچنین کمبودهای زیادی مانند محو شدن رنگ یا وزن آنها دارند.امروزه به لطف معماری مدرن و مصالح مدرن آسان تر، می توان هنگام طراحی ساختمان خلاقیت بیشتری پیدا کرد. یک ماده به طور خاص فرآیند را تسکین می دهد و ماده آن آلومینیوم است.

ورق کامپوزیت آلومکس یک روش عالی برای ایجاد لمس زیبا و مدرن به ساختمان شما با ایجاد شکل هایی است که 50 سال پیش ساخت آن چندان آسان نبود. آنها نه تنها مدرن ، زیبا و کار با آنها آسان است بلکه دارای مزایای گسترده ای هستند که باید برای استفاده از آنها در نظر بگیرید. بیایید 8 دلیل برتر را با هم مرور کنیم.

[aparat id=’wcl5v’]

هشت دلیل استفاده از ورق کامپوزیت 

نه تنها از نظر وزنی سبک بوده و به راحتی نصب می شوند بلکه بسیار مقرون به صرفه میباشد. برای اطلاعات بیشتر هشت دلیل زیر را بخوانید.

ورق-کامپوزیت-alumax
ورق کامپوزیت

 

دلیل اول :

ورق کامپوزیت یک ماده با دوام عالی برای راه حل های خلاقانه است: همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، به لطف مواد کامپوزیت آلومینیومی ایجاد اشکال که به راحتی با سایر مصالح نمای ساخته نمی شود آسان تر است.ورق کامپوزیت به شما کمک می کنند ظاهری کاملاً کاربردی و جذاب از نظر زیبایی شناسی ایجاد کنید. مصالح ساختمانی باید مقاوم باشند.
این ورق بدون از بین رفتن تمامیت ساختاری قابل برش، تاشو، سوراخ، خم، پیش ساخته هستند.به لطف انعطاف پذیری آن، در جایی که سایر مواد نمی توانند استفاده شوند از آن بهره مند میشوند.ورق کامپوزیت آلومکس بسیار بادوام بوده و دارای 30 سال گارانتی میباشد.

دلیل دوم:

ورق کامپوزیت آلومکس در مقایسه با سایر مواد کامپوزیت بسیار سبک است : آلومینیوم ماده ای است که به عنوان ماده ای سبک وزن طبقه بندی می شود که باعث می شود آن را برای سیستم های روکش فلزی کامل کند.در مقایسه با فولاد، آلومینیوم 66٪ سبک تر است و آن را به یک جایگزین مناسب تبدیل می کند. تابلوهای روکش آلومینیومی که استفاده می کنیم سبکترین صنعت هستند. به عنوان مثال، ورق کامپوزیت آلومکس با ضخامت 3 میلی متر، 5،9 کیلوگرم در هر متر مربع دارد.

دلیل سوم:

سیستم های پوششی آلومینیومی هزینه نگهداری بسیار کمی دارند : در مقایسه با نگهداری چوب، استیل و دیوارهای جامد ساخته شده از بتن، هزینه و تلاش سیستم های پوششی آلومینیوم برای جوشکاری نزدیک وجود ندارد.با توجه به آب و هوای منطقه ای که ساختمان در آن قرار دارد باید سالی چند مرتبه ورق کامپوزیت را تمیز نمود.
تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است.برای از بین بردن خاک باید از آبکشی با فشار متوسط استفاده کنید.در صورت عدم حذف خاک، می توان از محلول های دیگر برای تمیز کردن استفاده کرد. قبل از تصمیم گیری خودتان برای انجام مراحل تمیز کردن، توصیه می کنیم با توزیع کننده یا پیمانکار خود تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

دلیل چهارم:

ورق کامپوزیت متریالی بسیار مقرون به صرفه : ورق کامپوزیت برای نمای ساختمان بسیار مقرون به صرفه میباشد. از آنجا که ورق کامپوزیت ها بسیار سبک هستند، نیازی به نقاط ثابت زیادی نیست که باعث کاهش نیروی کار و مواد می شود. علاوه بر نصب و رفع آسان، هزینه تعمیر و نگهداری نیز بسیار پایین است.

دلیل پنجم:

ورق های کامپوزیت دارای رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوعی هستند : ما ورق های کامپوزیت در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می دهیم. ورق کامپوزیت برای برش و خم شدن مناسب هستند. اگرچه آنها در اشکال و اندازه های بسیاری وجود دارند اما می توانند برآورده شوند تا نیازهای کاربران را برآورده سازند. همه پانل ها در رنگ های مختلف استاندارد مختلفی وجود دارند اما تطبیق رنگ برای مطابقت با رنگ تصویر پروژه یا ساختمان شرکت شما امکان پذیر است.

دلیل ششم:

ورق های کامپوزیت بسیار کاربردی هستند : انواع زیادی از سیستم ها و پانل های روکش آلومینیومی از دیگران وجود دارد. بسیاری از آنها ویژگی های عملکردی مانند عایق حرارتی، صوتی و باد، ایمنی در برابر زلزله و مقاومت در برابر آتش را ارائه می دهند. برخی از این خصوصیات عملکردی باعث کاهش هزینه انرژی می شوند. از دیگر کارکردها اینست که ضد نقاب هستند و به راحتی تمیز می شوند، در مقابل خوردگی مقاوم هستند و قابل بازیافت میباشند.

دلیل هفتم:

 آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی است : مواد و کامپوزیت های آلومینیوم از قبل درمان می شوند، به این معنی که دارای روکش محافظی هستند که آنها را در برابر خوردگی حفظ می کند.حتی اگر ورق های آلومینیومی محافظت نمی شدند، آنها هنوز هم در برابر خوردگی مقاوم هستند. چرا؟ هنگامی که آلومینیوم در معرض هوا باشد، لایه ای نازک از اکسید آلومینیوم ایجاد می کند که باعث مقاومت در برابر خوردگی در نماهای آلومینیومی می شود.

دلیل هشتم:

مواد غیر قابل احتراق برای ساخت و ساز : آلومینیوم به عنوان ماده غیر قابل احتراق برای ساخت و ساز طبقه بندی می شود. آلومینیوم هنگامی که در معرض دمای 600 درجه سانتیگراد قرار می گیرد، ذوب می شود اما قابل اشتعال نیست.بعضی از نماها دارای هسته های پلاستیکی قابل احتراق بودند که تمایل به آتش گرفتن دارند اما تقریباً در همه کشورها ممنوع هستند. آلومکس نوعی ورق کامپوزیت ضدحریق را به بازار ارائه داده است که در برابر آتش مقاوم میباشند.ورق کامپوزیت ضدحریق ، ورق کامپوزیت سه بعدی یا ورق کامپوزیت 3d ، ورق کامپوزیت هانی کامب یا همان ورق کامپوزیت لانه زنبوری آلومکس نمونه هایی بی نظیر از محصولات آلومکس میباشند.این 8 دلیل اصلی ما بود که چرا باید از ورق کامپوزیت استفاده کنیم.

ورق-کامپوزیت-ضدحریق
ورق کامپوزیت ضدحریق
گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو ارزان قیمت و ورق کامپوزیت ارزان قیمت و با کیفیت میباشد.برای اطلاع از لیست قیمت ها لطفا برروی منوی لیست قیمت کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *