ورق کامپوزیت لانه زنبوری آلومکس (Honey Comb)

ورق-کامپوزیت-HONEY-COMB
Rate this post

ورق کامپوزیت هانی کامب (Honey Comb)

نسل جدیدی از ورق کامپوزیت ها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ورق کامپوزیت لانه زنبوری هانی کامب آلومکس می باشند.این فناوری بسیار قدرتمند تر و متمایزتر از ورق کامپوزیت های پیشین می باشد.ورق کامپوزیت آلومکس لانه زنبوری (Honey Comb) مانند ساندویچی است که تحت فشار و درجه حرارت بالا ساخته می شود.سطح پایه ورق کامپوزیت لانه زنبوری در مرحله تولید با روکش Coil آلومینیوم، با پوشش فلورین تکمیل می شود.همین ویژگی باعث می شود که در برابر آب و هوا مقاوم باشد.
وزن کم، تراکم بالا، ثبات بالا، عایق بندی سالم و مقاوم بودن در برابر حرارت از ویژگی های مطلوب ورق کامپوزیت هانی کامب آلومکس می باشد که در صنعت هواپیمایی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر این در برنامه های غیر نظامی نظیر ساختمان، حمل و نقل و تبلیغات هم مورد استفاده قرار می گیرد.
نسل جدیدی از ورق کامپوزیت ها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ورق کامپوزیت لانه زنبوری می باشد.این فناوری بسیار قدرتمند تر و متمایز تر از ورق کامپوزیت های پیشین می باشد.
ورق کامپوزیت Honey Comb آلومکس صددرصد ضدحریق و قابل بازیافت می باشد که در حریق به هیچ عنوان آتش نخواهد گرفت در صورتی که ورق کامپوزیت های پیشین کندسوز بوده و در برابر آتش تغییر شکل می دهند.ورق کامپوزیت هانی کامب آلومکس به دلیل ضد حریق بودن برای استفاده در جایگاه های سوخت و ساختمان های بلند مرتبه بسیار مناسب می باشد.
مشخصه دیگر ورق کامپوزیت آلومکس هانی کامب آکوستیک بودن آن است.این نوع ورق کامپوزیت عایق صوتی نیز می باشد.به این شکل که از خروج و ورود صوت از محیط به داخل و خارج جلوگیری می کند که این ویژگی برای سالن های همایش، سینماها، سمینارها و … بسیار مناسب می باشد.

ورق کامپوزیت Honey Comb

ورق کامپوزیت هانی کامب عایق حرارتی نیز می باشد.این نوع ورق در زمستان از ورود هوای سرد به داخل ساختمان و محیط جلوگیری می کند.همچنین در تابستان مانع از ورود هوای گرم می شود، به این صورت که دمای محیط همیشه متعادل و مناسب می باشد.
این فناوری دارای کیفیت بالایی می باشد چرا که در ساخت آن نمی توان از مواد با کیفیت و کوالیتی پایین استفاده کرد،زیرا که اگر ضخامت آن کم باشد ورق کامپوزیت مقاومت مناسب را نداشته و تغییر شکل خواهد داد و دچار انوجاج می شود.

ورق کامپوزیت لانه زنبوری

دارای تنوع در رنگ های متفاوت می باشد.این نوع ورق کامپوزیت باعث کاهش هزینه ها در زیرساخت، اتصالات و … می باشد.ورق کامپوزیت لانه زنبوری دارای وزن بسیار کمی است و حمل آن بسیار آسان می باشد.ورق کامپوزیت هانی کامب بسیار انعطاف پذیر است و می توان آن را به شکل های متنوعی تبدیل کرد، همچنین دارای استقامت بالایی است.

ورق-کامپوزیت-هانی-کامب
ورق کامپوزیت لانه زنبوری

ورق کامپوزیت لانه زنبوری طرح سنگ

با دستگاه های تولید Coil آلومینیومی وارد شده از ایتالیا در کلاس های مختلف با ضخامت های آلومینیوم مختلف 0/3 و 0/5 Coil آلومینیوم طرح سنگ تولید، سپس روکش های طرح سنگ را به ورق کامپوزیت لانه زنبوری پیوست می زنند.در نتیجه ورق کامپوزیت هانی کامب طرح سنگ بسیار نازک ساخته می شود که این محصول با تکنولوژی پیشرفته برگرفته از تکنیک های هوایی وارداتی از کشور فرانسه می باشد.ورق کامپوزیت Honey Comb طرح سنگ آلومکس نازک، زیبایی سنگ های طبیعی را دارا می باشند در حالی که بر معایب شکننده بودن و سنگین بودن غلبه می کنند.
گروه ST یک ورق آلومینیوم را بین روکش طرح سنگ و آلومینیوم Honey Comb قرار می دهد به این منظور که محصولات از مقاومت در برابر ضربه و مقاومت کششی خوبی برخوردار باشند.پنل لانه زنبوری طرح سنگِ آلومکس بسیار نازک، در دنیا پیشتاز است و به طور گسترده برای Curtain walls ساختمان و طراحی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین این محصول یکی از پیشرفته ترین متریال های سبز و سازگار با محیط زیست در دنیا می باشد.
تاثیر آرایش طبیعی ورق کامپوزیت هانی کامب طرح سنگ باعث می شود تا همیشه انتخاب مورد علاقه معماران داخلی و خارجی باشد و اما ویژگی شکننده بودن و سنگین بودن سنگ طبیعی باعث می شود، تا برای استفاده و بکار گیری آن برای ساختمان های بلند در مقیاس وسیع تر ایمن نباشد و باعث بوجود آمدن مشکلات متعدد و حتی خطرات مرگبار شود.در سال های اخیر تولیدکنندگان ماشین آلات پردازش سنگ در دنیا تمام تلاش شان را کرده اند تا ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار نازکی را ارائه دهند.آنها همچنین در تلاشند تا ضخامت سنگ های طبیعی را کاهش دهند تا بر معایب سنگین بودن غلبه کنند ولی این امکان هنوز برایشان میسر نشده و پنل لانه زنبوری با طرح های متنوع از قبیل طرح سنگ جایگزین سنگ طبیعی در نمای ساختمان و ساختمان های بلند شده است.

ورق کامپوزیت با پوشش پلی استر (PE)

مقاوم در برابر آب و هوا، استحکام بالا، تعمیر و نگهداری آسان برای پروژه های ساختمانی، مقاومت حرارتی بالا، عایق بندی سالم، قابلیت پردازش عالی، شکل پذیری مناسب، مقاوم در برابر ضربه، طرح های دکوراتیو و رنگی متنوع و طرح های سفارشی زدن به دلخواه مشتری از ویژگی های ورق کامپوزیت با پوشش پلی استر (PE) می باشد.

ورق کامپوزیت با روکش Pvdf

سختی و استحکام مکانیکی بالا، ضد قارچ، دو نوع سخت و انعطاف پذیر، مقاوم در برابر حرارت بالا، قدرت لایه برداری فوق العاده، مقاوم در برابر آب و هوا، وزن کم و پردازش آسان، مقاوم در برابر آتش (ضدحریق)، روکش یکنواخت و رنگ های متنوع، نگهداری آسان، مقاوم در برابر ضربه و نصب سریع و آسان از ویژگی های ورق کامپوزیت با روکش Pvdf است.

[aparat id=’0hdES’]

ورق کامپوزیت ضدحریق آلومکس ( نسوز)

دو نوع ورق کامپوزیت ضدحریق آلومکس وجود دارد : کلاس B1 و کلاس A2.
کلاس B1 دربرگیرنده 55% بازدارنده شعله : اجزای اصلی تشکیل دهنده آن آلومینیوم اکسید و منیزیم اکسید می باشد، زمانی که پنل های کلاس B1 در معرض آتش قرار می گیرند تا 5 دقیقه، مقاومت کامل دارند و بعد از آن زمانی که حریق از آنها دور شود پس از 10ثانیه آتش فروکش می کند و دیگر حریقی وجود ندارد.

به همین دلیل توصیه می شود که در ساختمان های مرتفع از متریال ورق کامپوزیت لانه زنبوری کلاس B1 استفاده شود.کلاس A2 دربر گیرنده 90%- 88% بازدارنده شعله اجزای اصلی تشکیل دهنده آن آلومینیوم هیدروکسید و منیزیم هیدروکسید می باشد.زمانی که پنل های کلاس A2 در حریق قرار می گیرند تا 20 دقیقه مقاومت کامل دارند و بعد از آن زمانی که حریق از آن ها فاصله بگیرد یک مرتبه حریق فروکش میکند و دیگر حریقی وجود ندارد.

کلاس A2 جزء مرغوب ترین ورق کامپوزیت ها می باشد که در حال حاضر در دنیا تولید و استفاده می شود.همچنین با محیط زیست بسیار سازگار می باشد.می توان گفت حداقل 90% آن از مواد معدنی تشکیل شده است.ورق کامپوزیت های کلاس A2 برای مکان هایی که در آن رفت و آمد بیشتر است مناسب می باشد.مانند مراکز درمانی،فروشگاه های بزرگ، سالن اجتماعات و ….

ورق کامپوزیت آیینه ای آلومکس

ورق کامپوزیت آیینه ای از سه لایه تشکیل می شود، دو لایه پوسته آلومینیوم در بالا و پایین و یک لایه پلی اتیلن ضد سمی در وسط برای دو پوسته آلومینیوم که با استفاده از روش آنودایز کردن شیمیایی انجام می شود.آنها مانند آینه صاف هستند.

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق کامپوزیت طرح چوب آلومکس، این مدل یکی از محبوب ترین ورق کامپوزیت در دنیا می باشد که به طور شفاف از بافت چوب تقلید می کند، ساده اما طبیعی.این ترکیب کاملی از زیبایی طبیعی چوب و ویژگی برتر ورق کامپوزیت آلومینیوم است.در حال حاضر، ورق کامپوزیت آلومکس طرح چوب یک متریال ایده آل برای نمای ساختمان در بازار نمای متریال های ساختمان می باشد و از مزایای آن می توان به وزن کم، شکل پذیری، سطح صاف و صیقلی و … اشاره کرد.

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

ورق-کامپوزیت-HONEY-COMB
ورق کامپوزیت هانی کامب

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *