ورق کامپوزیت سه بعدی

ورق کامپوزیت سه بعدی
Rate this post

ورق کامپوزیت سه بعدی

آلومينيوم يكي از قابل قبول ترين سازه هاي روكش فلزي در طراحي مدرن هستند كه با پيشرفته ترين تكنولوژي ها توليد مي شوند. ورق كامپوزيت در بدست آوردن نمايي مدرن در انواع ساختمان ها به كار مي رود، داراي عمر طولاني است و براي پوشش فلزي خارجي و داخلي ساختمان قابل استفاده میباشد. در پشت و روي ورق كامپوزيت، آلومينيوم و در بين آنها پر كننده تركيبي قراردارد. ورق هاي كامپوزيت آلومينيوم داراي بازه گسترده ايي از رنگ و تنوع طراحي هستند.

نمای کامپوزیت سه بعدی (پارامتریک)

ورق هاي کامپوزیت آلومينيوم با تكنولوژي روكش PVDF روي لايه آلومينيومي، داراي گارانتي 20 ساله هستند. سه محصول مختلف ضد حريق در سه كلاس مختلف مقاومتي وجود دارند كه دارای تأييديه استاندارد به شرح زير هستند. این محصول در هنگام تولید فرم داده شده و در نصب در نماهای پیوسته، تشکیل بافت در جداره ساختمان می دهد.

نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی)

نمای کامپوزیت (سه بعدی) یک راه حل جدید و نوآورانه برای ساختن ساختمان های برجسته تر و متمایز تر است. نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) بدون مفصل و گره ایجاد میگردد. نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) با نورپردازی تکمیل میگردد. نمای نهایی، نمایی زیبا و چشم نواز است. برای ایجاد نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) از ورق کامپوزیت با ضخامت ۰٫۵ میلی متر استفاده میشود که از دو لایه آلومینیومی آنادایز شده تشکیل میگردد و در نهایت با لایه PVDF پوشانده میشود و ترکیب نهایی برای ۱۵ سال گارانتی دارد.کاست های ساخته شده برای نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) بسیار مناسب‌ هستند، چرا که توزیع وزن بهتری دارند و برای نصب نیز آسان هستند.

ردیف های آخر در پایین نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) بصورت ساده اجرا میگردد تا مصرف کنندگان از برخوردها در امان باشند. با توجه به ترکیب رنگی متفاوت ورق کامپوزیت، میتوانیم از الگوهای مختلفی برای ایجاد نمای کامپوزیت (نمای سه بعدی) استفاده نماییم. بهره مندی از این قابلیت ورق کامپوزیت این اجازه را به طراحان میدهد که بدون نیاز به سازه های حجیم آهنی و یا بتنی، از حجم های سبک برای نمای ساختمان استفاده گردد. فقط کافی است که این احجام به سازه ساختمان متصل بمانند. نمای سه بعدی یکی از ویژگی‌های این متریال میباشد.

[aparat id=’HV6iq’]

طراحی نمای سه بعدی با استفاده از ورق  کامپوزیت

از آنجایی که آلومینیوم کامپوزیت یک متریال کم وزن، زیبا و با دوام است، کاربرد آن در انواع سازه ها روز به روز در حال گسترش است. طرح برجسته یا طرحی که ارتفاع و عمق داشته باشد در اصطلاح سه بعدی یا ۳D گفته می شود. امروزه با گسترش تکنیک های معماری، طرح های سه بعدی و دارای عمق، تو رفتگی و برجستگی مورد توجه قرار گرفته اند. که یکی از محبوب ترین متریال ها برای استفاده در این نوع ورق کامپوزیت نما است، زیرا شامل مزایایی از قبیل قابلیت انعطاف پذیر بودن برای تورفتگی و برجستگی همچنین سبکی سازه ساختمان و نما می شود .

از آنجایی که بین ورق های آلومینیوم کامپوزیت در طرح نما کمی فاصله وجود دارد که باعث به وجود آمدن خط هایی در شکل می شود، القای حس تو رفتگی و برجستگی آسان تر از دیگر متریال هاست. همچنین با کمی دستکاری بین محل های نصب صفحات می توان اشکال زیبای سه بعدی ایجاد کرد. در نهایت استفاده از این نوع طرح های خلاقانه به درک و کاربرد ما از نماهای سه بعدی باز می گردد. این نماها عموما برای القای حس طبیعی به سازه های شهری و بیرون آوردن نما از یکنواختی و کرختی مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود آسان بودن طراحی و استفاده از پنل های آلومینیوم کامپوزیت در نمای سه بعدی اگر فهم و دانش ما از این بخش محدود باشد کارایی لازم را نخواهد داشت.

برای اطلاع از لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان قیمت کلیک کنید.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ورق-کامپوزیت 3d
ورق کامپوزیت سه بعدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *