سرامیک طرح چوب ترمو

سرامیک طرح چوب ترمود
Rate this post

سرامیک طرح چوب ترمو

امروزه علم و فناوری بسیار پیشرفت کرده و همه چیز چهره ای دیگر به خود گرفته است.در گذشته برای کف اتاق ها، مغازه ها و … از متریالی به نام موزاییک استفاده میکردند که امروزه منسوخ شده است، و متریال های مدرن تری مانند چوب ترمو، سرامیک، پارکت و … جایگزین آن شده است.در این مطلب شرحی مختصر در رابطه با سرامیک طرح چوب ترمو ارائه خواهیم داد.

موارد استفاده چوب ترمو

بهتر است ابتدا کمی در رابطه با چوب ترموود توضیح دهیم. چوب ترمو متریالی است که در میان کارفرمایان و طراحان داخلی بسیار محبوبیت یافته و با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار کارامد میباشد.چوب ترمووود دارای زیبایی و جذابیت خاصی است و به دلیل طبیعی بودن انرژی مثبتی را به افراد منتقل می کند. چوب ترمو دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی می باشد که هرکدام از آن ابعاد مناسب برای محیطی خاص می باشند.

سرامیک-طرح-چوب-ترموود
سرامیک طرح چوب ترمو

چوب ترموود مناسب دیوار، سقف، کف و ستون ها میباشد.از چوب ترمو وود برای ساخت آلاچیق، پرگولا، کف تراس، سالن های سمینار و … میتوان بهره مند شد. نوعی از چوب ترمووود مختص به استفاده در کف به جای سرامیک می باشد و در فضاهایی مانند سونا، اطراف استخر و … کاربرد دارد. ویژگی خاصی که این نوع چوب ترمو دارد شیار دار بودن یا دک (deck) بودن آن است که باعث جلوگیری از لیز خوردن افراد می شود. در این مطلب چوب ترموود در کف (deck) را بخوانید. متریال های دیگری در بازار موجود هستند که می توانند جایگزین چوب ترمود شوند. به طور مثال چوب ترمو به جای سرامیک می تواند در کف نصب شود. شباهت بسیاری که سرامیک طرح چوب به چوب ترمو وود دارد باعث میشود که تشخیص آنها از یکدیگر کاری سهل نباشد.

مزایا و ویژگی های سرامیک طرح چوب ترمو مشابه ویژگی های ترموود است :

  • رنگبندی
  • عایق گرما
  • نظافت راحتتر
  • مقاوت و استحکام بالا
  • قیمت مناسب و دیگر ویژگی ها

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمووود ایرانی ارزان قیمت، چوب ترمو فنلاندی ارزان قیمت و ورق کامپوزیت با کیفیت میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *