چوب ترمو لوناوود فنلاند

چوب ترمو لوناوود
Rate this post

چوب ترمووود محصول شرکت لوناوود فنلاند

چوب ترمو متریالی است که امروزه بیش از پیش در میان معماران و کارفرمایان محبوبیت یافته و رواج پیدا کرده است.چوب ترمووود دارای ویژگی های بسیاری است که یکی از مهم ترین ویژگی های آن ضد آب بودن میباشد. به همین دلیل از چوب ترمووود برای فضای داخلی سونا و جکوزی و همچنین محیط اطراف استخر نیز استفاده میشود.فضای سونا و وان های داغ از کاج های بادوام و گرمایشی که در بازار با نام ترمو (Thermowood) شناخته شده اند ساخته شده است.

چوب ترمووود

چوب ترمو وود متریالی است که در تماس دائمی با آب و بخار آب، آسیب نمیبیند.این مقاومت در برابر آب، به دلیل فرایند ترمو است.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ترمو کردن چوب به مقاله چوب ترمووود مراجعه کنید. عملیات حرارتی درخت کاج یا همان چوب ترمو، از سال 2000 توسط شرکت لوناوود فنلاند( LunaWood ) انجام شده است. لوناوود پیشگام در این صنعت و هم اکنون نیز رهبر بازار چوب ترمو میباشد.

ترمووود لوناوود
چوب ترمو لوناوود

چوب ترمو لوناوود فنلاند

LunaWood با ظرفیت تولید سالانه 105000 متر مکعب چوب ترمووود، تولید کننده پیشرو در جهان است و شهرت این شرکت به عنوان تولید کننده پیشرو
بر اساس تفکر، قابلیت اطمینان و همکاری مبتکرانه است.
پیشگام بودن لوناوود و فنلاند در این منطقه تصادفی نیست. فنلاند سرزمین هزاران دریاچه و جنگل گسترده است و آب و هوای سخت شمال غربی قرن ها چوب های آهسته و در حال رشد و غلیظ تولید کرده است. جنگل های فنلاند منبعی برای توسعه پایدار و زندگی بهتر فراهم می شوند. مردم در نزدیکی طبیعت احساس بهتری می کنند و چوب واقعی احساس خوشایندی به ساختمان ها می بخشد.
این عشق به جنگل است که باعث شده لوناوود به یکی از متخصصان این صنعت تبدیل شود.همچنین تنها از مواد اولیه با بالاترین کیفیت برای تولید چوب ترمو استفاده می شود. در طی فرآیند، خصوصیات طبیعی چوب بهبود می یابد.امروزه جنگل های شمالی به بهترین مصالح ساختمانی ممکن تبدیل شده است.

[aparat id=’4baAH’]

چوب ترمو لوناوود در چه شرایطی تولید می‌شود؟

لوناوود عمدتا از کاج و صنوبر نوردیک دارای گواهینامه PEFC استفاده می کند، که بر اساس نیازهای دقیق و با کیفیت طبقه بندی شده اند.از شاخه های سالم درخت کاج، برای فضای سونا استفاده می کنند.
فرآیند تولید ثبت اختراع براساس عملیات تدریجی گرما از چوب است، که در آن خصوصیات شیمیایی و فیزیکی آن به طور دائم تغییر می کند.درجه حرارت در محفظه عملیات حرارتی به تدریج به 212 درجه سانتی گراد افزایش می یابد و کل مراحل تا 110 ساعت یا پنج روز طول می کشد.

پس از تصفیه، میزان رطوبت موجود در چوب به 4-7٪ کاهش یافته است که به طور قابل توجهی اندازه و پایداری مواد را بهبود می بخشد. در فرایند ترمو تنها از بخار آب و گرما بدون مواد شیمیایی استفاده میشود.نتیجه آن، چوب بادوام، زیبا، پایدار، مقاوم در برابر آب و هوا، سازگار با محیط زیست، غیر سمی و غیر قابل احتراق است که برای استفاده در فضای باز و سرپوشیده مناسب میباشد.

در این روش

چوب “پیر” می شود تا با آنچه در درختان قرن پیش مشاهده می شود مطابقت داشته باشد، و در طبقه بندی گونه های مختلف چوب و دوام آنها ترموود در درجه دو، همراه با سرو و بلوط است. عمر چوب طولانی تر شده، دوام و زیبایی بیشتری پیدا می کند.این چوب سطح مخملی، لمس راحت و زیبایی دارد.جنگل های نوردیک یک اتاق گنجینه واقعی برای طراحان دارای شور و شوق و خلاقیت است که محصولات چوب ترموود اثبات عینی آن هستند.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو ارزان قیمت و ورق کامپوزیت ارزان قیمت و با کیفیت میباشد.برای اطلاع از لیست قیمت چوب ترمو فنلاندی کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *