چوب ترموود در کف (deck)

چوب ترمو در کف (deck)
Rate this post

   چوب ترمو در کف (deck)

چوب ترموود در سایزهای 117*26 / 92*26 / 68*26 به دلیل پایداری و دوام آن یک گزینه مناسب و عالی برای کف میباشد. خاصیت عایق بندی بهتر، باعث شده است که برای دکوراسیون بسیار عالی باشد زیرا تغییرات گرما و سرما را متعادل می کند و حتی پابرهنه راه رفتن را نیز لذت بخش می کند.چوب دک Lunawood بدون رزین و عاری از سم، سبک و نصب آن آسان است.

  • سایز : 92 * 26 / 117* 26
  • قابل استفاده : در مکان های داخلی و خارجی
  • ویژگی ها : استقامت بافت، پایداری ابعادی، مناسب برای کلیه اقلیم ها، غیر سمی، بدون رزین، عایق حرارتی اندازه 26×92

محصول چوب ترموود در کف

این محصول از LunaThermo-D، نوعی ترمووود ساخته شده است.چوبی زیبا و پایدار که با استفاده از روش های طبیعی تولید می شود.گرما و بخار از نظر ابعادی پایدار است، در برابر پوسیدگی مقاوم است.Lunawood Thermowood را از کاج و صنوبر دارای گواهینامه PEFC از فنلاند تولید می کند.می توان از آن در داخل یا خارج از منزل و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. Lunawood یک محصول طبیعی سازگار با محیط زیست است که به راحتی قابل برش و نصب است.هنگامی که چوب های دک بصورت سایز 30*30 و یا 60*60 باشند به آنها تایل (Tile) گفته میشود.در اغلب موارد از تایل های ترمووود برای کف استفاده میکنند.تایل ترموود دارای زیبایی و مقاومت بالایی است و به جذابیت محیط و فضا می افزاید.از تایل برای تراس ها نیز استفاده میشود که باعث داشتن آرامش بیشتری در هنگام استراحت در آن میباشد.
هنگامی که چوب ترمو را در در کف نصب میکنند امکان لیز خوردن افراد وجود دارد.برای جلوگیری از لیز خوردن، شیارهایی بر روی چوب ایجاد میکنند.

چوب-ترمو-در-کف-(deck)
چوب ترموود در کف

ظاهر محصول 

به دلیل دمای بالای فرایند تصفیه ترموود، رزین از چوب خارج می شود.این کیفیت بصری بالا را برای هر دو روکش بدون پوشش و روکش LunaThermo-D تضمین می کند.رنگ چوب تحت تأثیر دما و زمان تصفیه قرار می گیرد و هرچه درجه حرارت بالاتر باشد چوب ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

Lunawood به عنوان روغن کارخانه موجود است.دو لایه از روغن چوب رنگدانه در یک محیط کارخانه کنترل شده استفاده می شود و یک پوشش رنگ و یکنواخت رنگ ثابت ایجاد می کند.این محصول آماده نصب است و برای اطمینان از حفظ رنگ، نیازی به پوشش فوری ندارد.

مانند همه چوب های نرم، واریس رخ می دهد و به دلیل تراکم های مختلف است. هنگامی که محصول در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، خاکستری نقره ای زیبا به نظر می رسد مگر اینکه از سطح رنگدانه محافظت شود.

[aparat id=’dIBLq’]

نصب و راه اندازی چوب ترموود در کف

امکان نصب سریع و آسان چوب ترمو دک از مزایای آن است و پس از نصب ظاهری تمیز و زیبا ایجاد می کند که حتی پیچ های آن قابل مشاهده نیستند.

خصوصیات D در LunaThermo-D مخفف دوام است. در کنار ظاهر، دوام بیولوژیکی یک ویژگی مهم در کاربردهای نهایی محصولات در این کلاس درمانی است. تورم مماس و انقباض ناشی از رطوبت کم است.

چوب دک تیک (TEAK DECKING)

تیک که در میانمار (برمه) یک کشور آسیای جنوبی رشد می کند، دارای ساختار طبیعی منحصر به فرد و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی است. این محصول با رنگ عسلی بی نظیر محصولی ضروری برای کف های فضای باز است. به دلیل سختی، دوام، سازگاری با اختلاف دما و رطوبت گزینه مناسبی برای کف میباشد.همچنین انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال کیفیت و زیبایی هستند.

چوب ترمو دک تیک
چوب ترمووود دک تیک

کف کاج (PINE DECKING)

کاج یکی از فراوان ترین گونه ها در طبیعت است که با فرآیند ترمووود به چوب کف تبدیل می شود تا طبیعی ترین آن را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. کاج با ظاهری طبیعی با رنگ برنزه روشن و بافت گره ای، دوستداران طبیعت بسیار ترجیح می دهند. دکینگ کاج یک راه حل ایده آل و مقرون به صرفه برای کسانی که به دنبال یک ظاهر طبیعی در فضای باز خود هستند، و نمی توانند در برابر جذابیت کاج مقاومت کنند.با هماهنگی منحصر به فرد آن با طبیعت، سازگاری کامل با شرایط آب و هوایی و تعادل هزینه و منفعت، محصولات ترمووود با دقت برای فضای زندگی شما ساخته می شوند.ساختار گره ای آن ترجیح کسانی است که عاشق سنت و محافل سنتی هستند.ترموود علاوه بر ظاهر طبیعی، یک راه حل اقتصادی برای شما ارائه می دهند.

چوب کف ترمو
چوب کف ترموود

در این مقاله شرحی در رابطه با چوب دک ترموود ارائه شد.برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع تایل ترمووود ارزان قیمت و ورق کامپوزیت با کیفیت بالا میباشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «چوب ترموود در کف (deck)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *