نصب چوب ترمو در نما و کف

نصب چوب ترمو در نما
Rate this post

 نصب چوب ترمو در نما و کف 

 نصب چوب ترمو در نما و کف;  چوب ترمووود یک متریال طبیعی است که برای نمای ساختمان ها استفاده می شود.ترموود برای نمای داخلی ساختمان (Indoor) و نمای خارجی ساختمان (Outdoor) کاربرد دارد.اشخاص می توانند با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ چوب مناسب را انتخاب کرده و محیطی زیباتر داشته باشند.از ترمو وود برای ساخت آلاچیق، فلاور باکس، خانه چوبی، نیمکت  و … استفاده می شود.

شرایط نصب چوب ترمو در نما و کف

شرط اول کار شما تراز بودن و مسطح بودن زیر سازی است .چوب ها باید قبل از نصب، برش داده شوند و سپس هر وجه آن را رنگ کرده تا به مرحله بعد که نصب و اجراست برسد.قابل توجه است که برای نصب ترمووود هیچ گاه چوب زیرسازی مستقیماً به فلز متصل نمی گردد مگر برای نصب نرده تراس که زیر سازی چوبی به زیبایی کار لطمه وارد می کند.در فصول مختلف فاصلۀ الوارهای نما از یکدیگر متفاوت است؛ در بهار و پاییز 5 میلیمتر، تابستان 3 میلیمتر و زمستان 7 میلیمتر.

چوب هایی که در نمای لووری یا نردبانی نصب می گردد می توانند در هر فاصله ای نصب گردند، اما این فاصله بایستی با نظر کارفرما و با پوشش مناسب چهت جلوگیری از دیده شدن زیر نما دارد.
در نصب چوب های نمای الواری یا کف سازی روی زیرسازی چوبی بایستی از پیچ های گالوانیزه یا استیل با طول حداقل 4 سانتی متر استفاده شود.
برای نصب چوب های نما لووری (STS 42*42) باید پیچ ها با طول حداقل 7سانتی متر و از جنس گالوانیزه یا استیل باشد.

[aparat id=’4O35k’]

چوب ترمو به گونه ای است که هنگام گرم شدن ابتدا در دراز افزایش طول دارد و اگر امکان این کار را نداشته باشد در عرض می تابد.
در هنگام نصب ترمووود به فضای مورد نیاز برای انقباض و انبساط چوب ها مورد توجه قرار گیرد یعنی اینکه چوب ها در انتهای کار حداقل 1سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشند.در دهانه های کمتر این مقدار می تواند تا حداقل 3 میلیمتر کاهش پیدا کند.
لازم به ذکر است حداقل توانی که چوب زیر سازی باید داشته باشد در چوب های سوزنی 10 کیلوگرم است، در پهن برگان 20 کیلوگرم می باشد.
لطفا جهت اطلاع از قیمت ها به قسمت لیست قیمت چوب ترمووود سایت مراجعه فرمایید.

نحوه نصب دک ترمو
نصب چوب ترمو

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترموود کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *