تماس با پشتیبانی

۹۱۰۱۸۰۱۸ - ۰۲۱

پشتیبانی ایمیل

kiancogroup@gmail.com

قیمت چوب ترمو

قیمت چوب ترمووود
Rate this post

قیمت چوب ترمو

آینده از آن کودکان ماست.بنابراین باید بهترین و امن ترین محیط برای رشد و یادگیری به فرزندان ارائه شود.زندگی سالم و عاری از مصنوعات یک انتخاب برتر برای امکانات آموزشی است.ما صمیمانه احساس می کنیم و مطالعات بی تردید نشان می دهد که افراد در محاصره مواد چوبی احساس بهتری می کنند.چوب، یک محیط الهام بخش و طبیعی برای یادگیری ایجاد می کند و به کودکان اجازه می دهد با طبیعت مجدداً ارتباط برقرار کنند.

کشور فنلاند دارای وسیع ترین جنگل در اروپا و یکی از کشورهای دارای پوشش گیاهی پهناور در جهان است. 71.6٪ از مساحت کشور فنلاند، 61.8٪ ژاپن و 56٪ سوئد دارای پوشش جنگلی هستند.
از بین کشورهای نوردیک، فنلاند بیشترین جنگل را با 4.6 هکتار وسعت دارد.چوب های استخراج شده از جنگل ها به مکانی برای انجام فرآیند ترمو ارسال میشوند.چوب ها در مخزنی قرار گرفته و توسط بخار آب و گرما به ترمووود تبدیل میشوند.

کارخانه لوناوود در کشور فنلاند یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان چوب ترمو در جهان میباشد.

چوب ترمووود امروزه مورد استقبال بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفته است.متریالی که در مقایسه با دیگر متریال های موجود در بازار به دلیل ویژگی هایی که دارد باعث برتری آن شده است.
از چوب ترمووود در نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، نیمکت، پرگولا، کف، سقف، تراس، سونا، استخر و … میتوان بهره مند شد.

لوناوود فنلاند
چوب ترمو لوناوود فنلاند

خواص فیزیولوژیکی چوب ترمو

استفاده از چوب ترمو علاوه بر شکل ظاهری و جو ایجاد شده، می تواند در مواردی از جمله کیفیت هوای داخل محیط و آکوستیک تأثیر بگذارد.ترمووود عایق دما و صوت میباشد.
چوب ترمو متریالی است که پس از انجام فرایند ترمو، رزین از آن خارج شده و در برابر حشرات مقاوم میشود بنابراین از آن در فضای باز هم میتوان بهره مند شد.
چوب ترمو نسبت به سایر متریال ها نه تنها از لحاظ تجربی بلکه از نظر فیزیولوژیکی نیز نرمتر است. طبق تحقیقات انجام شده لمس آلومینیوم، پلاستیک یا فولاد ضد زنگ باعث افزایش فشار خون در افراد می شود اما لمس سطح چوب ترمو چنین واکنشی ایجاد نمی کند.
مصارف متداول محصولات چوب ترمو شامل دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان، آلاچیق، کف، سونا، ستون و … است.

استفاده از چوب ترمو در فضای داخلی حتی می تواند تا جایی پیش برود که بر خلق و خوی افراد و سطح استرس فیزیولوژیکی آنها تأثیر بگذارد.بر اساس تحقیقات صورت گرفته، افراد از نظر فیزیولوژیکی و روانشناختی به استفاده مثبت از چوب واکنش نشان می دهند.سطوح چوب ترمووود باعث می شود که افراد در محیط احساس خوبی داشته و همچنین جلوه ای آرام بخش دارد.لمس چوب ترمو احساس امنیت و نزدیکی به طبیعت را به افراد القا می کند.

چوب ترمو در فضای داخلی به عنوان یک متریال برای سقف ها، کف، فلاورباکس و تزئینات مورد استفاده قرار می گیرد.
ترمووود در برابر آب و رطوبت مقاوم میباشد و به همین دلیل متریال مناسبی برای سونا و استخر میباشد.همچنین میتوان از آن در شمال کشور بهره مند شد.

[aparat id=’U3cR9′]

ویژگی چوب ترمو

چوب ترمو در مقایسه با متریال های مشابه دارای خصوصیاتی است که باعث برتری آن میشود.
مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باران، برف، نور خورشید
عاری از مواد سمی و رزین
مقاوم در برابر حشرات
وزن کم و نصب آسان
حمل و نقل آسوده تر
قابل رنگ آمیزی
کندسوز

قیمت چوب ترمو

قیمت چوب ترمو وود به عواملی از جمله نوع، ابعاد، کیفیت، نوع رنگ مصرفی، قیمت دلار و یورو، شرایط ارزی کشور، تحریم ها و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.
گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده دو نوع چوب ترمو فنلاندی و چوب ترمو ایرانی میباشد.
چوب ترمووود فنلاندی و چوب ترمووود ایرانی دارای تفاوت هایی هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانید  مقاله تفاوت چوب ترمووود فنلاندی و چوب ترمووود ایرانی را مطالعه کنید.
چوب ترمو دارای ابعاد گوناگونی است که کارفرمایان با توجه به پروژه، چوب با ابعاد مناسب را انتخاب میکنند.هرکدام از ابعاد و ضخامت ها مناسب محیطی خاص میباشند.برای اطلاع از ابعاد آن میتوانید به مقاله ابعاد چوب ترمو مراجعه کنید.
یکی از ویژگی های مهم چوب ترمو قابلیت رنگ آمیزی آن میباشد.رنگ چوب ترمووود دارای دو نوع بر پایه آب (Waterbase) و بر پایه روغن (Oilbase) میباشد.برای مناطق مرطوب مانند شمال کشور بهتر است از رنگ های برپایه روغن و برای مناطق خشک از رنگ های برپایه آب استفاده کرد.
با توجه به این شرایط گروه تجاری معماری کیان، چوب ترمو و ورق کامپوزیت را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهد.
لازم به ذکر است که در آینده ای نه چندان دور چوب ترمو ضدحریق را نیز به بازار ارائه خواهیم داد.