ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق-کامپوزیت-طرح-چوب
Rate this post

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق کامپوزیت یکی از متریال های مدرن و نوین است که در صنعت ساختمان و دکوراسیون و … استفاده میشود. ورق کامپوزیت طرح چوب یکی از متریال های مدرن است که می تواند جایگزین چوب ترمو باشد. ورق کامپوزیت دارای رنگ ها و طرح های گوناگونی می باشد که هرکدام از آن ها مناسب نما و محیطی خاص می باشند.

ورق کامپوزیت طرح چوب 

ورق کامپوزیت طرح چوب (Wooden ACP) یکی از محبوب ترین ورق های کامپوزیت آلومینیوم در جهان است که به وضوح از بافت چوب، ساده اما طبیعی تقلید می کند. این ترکیب عالی از زیبایی طبیعی چوب و ویژگی های عالی روکش دیوار آلومینیومی است.در حال حاضر، ورق کامپوزیت طرح چوب یک متریال ایده آل برای نمای ساختمان در بازار مصالح ساختمانی است. با توجه به مفهوم حفاظت طبیعی و محیطی، این ورق کامپوزیت به طور گسترده ای در دکوراسیون داخلی و نما مورد استفاده قرار می گیرد، که تمایل دارد چوب به تدریج جایگزین شود.

ورق کامپوزیت چوب در مقایسه با چوب ترمووود مزایا و معایبی دارد که برخی از آنها را بیان خواهیم کرد. استحکام و مقاومت ورق کامپوزیت طرح چوب در مقایسه با چوب ترمو بیشتر میباشد و معماران و طراحان داخلی بعد از بررسی شرایط میتوانند آن را جایگزین چوب ترمو کنند.

تفاوت دیگر هزینه و قیمت آن است.اگر معماران بخواهند از متریالی استفاده کنند که مقرون به صرفه تر باشد، ورق کامپوزیت طرح چوب می تواند گزینه مناسبی باشد.قیمت این نوع ورق به مراتب از چوب ترمووود کمتر می باشد. ورق کامپوزیت طرح چوب بسیار مقاوم در برابر عوامل جوی و حوادثی مانند ضربه است.

ورق کامپوزیت طرح چوب در مقابل اشعه uv خورشید مقاوم است و برای نمای ساختمان مناسب می باشد. ورق کامپوزیت طرح چوب پوسیده نمی‌شود و استحکام بالایی دارد.ورق کامپوزیت طرح چوب ضد فرسایش و ضد آب میباشد و در صورت آلودگی قابل شست شو است. ورق کامپوزیت بسیار فرم پذیر است و آن را به هر شکلی میتوان اجرا کرد و در هر فضایی مانند نمای ساختمان، تابلوی فروشگاه ها و … استفاده کرد.

نصب چوب طبیعی به عنوان روکش ساختمان می تواند چالشی برای نگهداری ایجاد کند زیرا قرار گرفتن در معرض عناصر باعث خراب شدن چوب می شود.

[aparat id=’1VrQH’]

مزیت دیگر ورق کامپوزیت طرح چوب عدم رنگ آمیزی آن است. چوب ترمو را هر 5 سال یکبار باید مجددا رنگ کرد اما ورق کامپوزیت طرح چوب نیازی به رنگ ندارد. عدم نیاز به رنگ باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

ورق کامپوزیت طرح چوب به طور خاص بر اهمیت داشتن یک محصول سازگار با محیط زیست تأکید می کند که باعث می شود تجربه خرید حتی مفیدتر باشد. از آنجا که صفحات چوبی طبیعت را نشان می دهد، علاقه مردم را به این محصول خاص افزایش می دهد، زیرا تمام ویژگی های لازم همراه با ظاهر و احساس استثنایی چوب پوشیده شده است

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.

ورق-کامپوزیت-طرح-چوب-در-نما ورق کامپوزیت طرح چوب[/caption

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *