نصب چوب ترمو با میخ و پیچ

Rate this post

نصب چوب ترمو

چوب ترمو از درخت کاج یا صنوبر اصلاح شده بدست می آید، که دارای دوام و پایداری بسیار زیادی میباشد.در گروه تجاری معماری کیان ما تنها چوب ترمووود با بالاترین کیفیت را از ارائه دهندگان برجسته در فنلاند تهیه می کنیم.از این چوب بادوام و جذاب می توان برای طیف وسیعی از پروژه ها، بطور مثال در نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، ساخت سونا، آلاچیق چوبی، کف (دکینگ یا دک) استفاده کرد. چوب ترمو را می توان به راحتی توسط میخ و پیچ نصب نمود.
می توان چوب ترمو لوناوود فنلاند را برای سال ها در فضای باز یا مناطق مرطوب استفاده کرد.
تقاضا برای چوب های مقاوم و ضد آب و هوا برای پوشاندن بالکن ها و تراس ها در حال افزایش است. بنابراین، چوب ترموود برای تزئینات بیرونی پایداری ابعادی بالایی را نشان می دهد، یعنی تورم و جمع شدن و حساسیت کم به ترک خوردگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. چوب ترمو وود در برابر هجوم قارچ و حشرات بسیار مقاوم است.

 میخ و چکش و یا روش های جدیدتر مانند تفنگ میخ زنی

  • برای نصب چوب ترمو با میخ و پیچ، هنگام استفاده از میخ بایستی توجه داشت که سر میخ از سطح کار بیرون نباشد یا بلعکس داخل کار فرو رفتگی ایجاد نکند، هنگام کار با چکش نیز باید دقت داشت که از برخورد بی مورد چکش و چوب جلوگیری کنیم.

پیچ های استیل یا گالوانیزه

  • استفاده از پیچ به جای میخ باعث ایجاد استحکام بهتری در اتصال بین دو چوب (چوب نما و چوب زیر سازی) می گردد، در هنگام اجرا به روش پیچ روی کار بایستی دقت داشت چوب نما حتماً قبل از ورود پیچ با متر مناسب سوراخ کاری شده باشد.

نکته دیگر هنگام نصب چوب ترموود به روش میخ زنی یا پیچ روی کار (پیچ نمایان) اینکه تعداد میخ یا پیچ در هر ردیف از نصب بستگی به پهنای چوب دارد.

لطفا جهت اطلاع از قیمت ها به قسمت لیست قیمت چوب ترمووود سایت مراجعه فرمایید.

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت هستید به لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان مراجعه کنید.

نصب-چوب-ترمووود
نصب چوب ترمووود با میخ و پیچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *