نحوه نظافت چوب ترمو

نظافت-چوب-ترمو
Rate this post

نظافت چوب ترمو

در این مقاله می خواهیم در رابطه با نحوه نظافت چوب ترمو (ترمووود) و دیگر مسائل مربوط به ترمو وود صحبت کنیم.
امروزه چوب ترمووود یکی از متریال های رایج و مدرن است، که مناسب برای نمای ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی می باشد.طراحان و معماران با استفاده از ترمووود میتوانند محیطی جذاب تر و زیباتر را پدید آورند.افراد امروزه بیش از پیش به زیبایی ترمو پی برده اند.بطور مثال بسیاری از مردم امروزه تراس و آلاچیق های منزل خود را جایگاهی برای گذراندن اوقات فراغت و رفع خستگی انتخاب کرده اند.

چوب ترمووود

اکنون چوب ترمو جایگزینی برای متریال های دیگر مثل آجر و سنگ و … می باشد.دلیل استفاده از ترموود استحکام بالای آن در مقابل شرایط جوی (آب و هوا) می باشد.همچنین در مقابل پوسیدگی نیز مقاوم می باشد.
به وسیله چوب ترمو می توان محیط تراس، آلاچیق و … را زیباتر و دلنشین تر کرد.تایل هایی از جنس چوب ترمو که دارای زیبایی خاصی هستند در کف تراس قرار می گیرند و باعث آرامش خاطر افراد می شوند.تایل ها دارای دو سایز 30*30 و 60*60 می باشند که با توجه به سلیقه مشتری می توان آن را انتخاب و نصب کرد.
ترمو وود هم مانند دیگر متریال ها بعد از مدتی کثیف می شود و باید آن را نظافت کرد.حال می خواهیم نحوه نظافت چوب ترمووود را به شما آموزش دهیم.برای نظافت ترموود های استفاده شده در نما بهتر است سالی یکبار آن را رنگ کرده تا رنگ آن حفظ شود و نمای اجرایی مانند روز اول زیبا و با کیفیت شود.

بهتر است بعد از اولین نصب، چوب های نما به مدت 12 ساعت در معرض هوا قرار گیرند زیرا منافذ مولکولی بسته می باشد، سپس اولین رنگ آمیزی بر روی آنها اعمال شود.برای افزایش میزان نفوذ پذیری رنگ ها در نظافت ترمو وود می توان از مواد شیمیایی استفاده کرد.برای نظافت ترموود های نصب شده در تراس می توان از پارچه تر استفاده کرد.

نظافت-ترمووود
نظافت ترمووود

رنگ های مرغوب و مناسب به طور معمول بر روی سطح دکینگ حالتی مات از خود به جا میگذارند که برای رفع این ماتی می توان از جلا دهنده ها و براق کننده ها استفاده کرد.لازم به ذکر است که در مناطقی که گرد و خاک زیاد است و یا چوب نما در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد، می توان این عمل را هر6 ماه یکبار نیز انجام داد.
امیدواریم که در مطالب ذکر شده پاسخ سوالات خود را یافته باشید.

تلفیق تایل ترموود با چمن مصنوعی

بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در رابطه با چمن مصنوعی داشته باشیم.
برای داشتن محیطی زیباتر می توان از چمن مصنوعی در کنار تایل های ترمووود استفاده کرد.چمن مصنوعی ضد آب بوده و میتوان در صورت آلوده شدن آن را به راحتی توسط جاروبرقی و آب تمیز نمود.مقاومت چمن مصنوعی بستگی به تراکم آن دارد، هرچه تراکم بیشتری داشته مقاومت آن بیشتر می باشد.همچنین بسته به نوع پلاستیک مصرفی مقاومت آن در برابر نور خورشید متفاوت می باشد.از تلفیق تایل ترمو با چمن مصنوعی می توان برای تراس ها، روف گاردن، رستوران های دارای فضای باز و … استفاده کرد.
امیدواریم که در مطالب ذکر شده پاسخ سوالات خود را یافته باشید.

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه ترمووود ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت هستید به لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *