تایل ترموود

قیمت تایل ترموود

تایل 6 تایی

30x30

‌ تومان 480,000
  • ضخامت 16 میل
  • ساخته شده از ترموود
  • رنگ پذیر
  • قیمت (هر عدد) 65.000 تومان
تایل ترموود 3 تایی

تایل 3 تایی

30x30

‌ تومان 650,000
  • ضخامت 19 میل
  • ساخته شده از ترموود
  • رنگ پذیر
  • قیمت (هر عدد) 65.000 تومان

گروه تجاری معماری کیان بزرگترین تولیدکننده انواع کفپوش ترموود (چوبی) در ایران و مرجع خرید تایل ترموود می‌باشد. تایل های 30×30 که بالاتر مشاهده کردید، همگی از چوب درخت کاج و توسط متخصصین مجموعه ما طراحی و تولید شده اند و با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسند.

تایل ترموود چیست؟

تایل ترموود که بسیاری از افراد آن را با نام “کفپوش چوبی” یا “کفپوش ترموود” می‌شناسند، یکی از مصالح ساختمانی مدرن است که طی فرآیندی خاص، با استفاده از چوب ترموود ساخته می‌شود. به عبارت دقیق‌تر این متریال، ترموودهایی است که در ابعاد کوچک برش داده شده و به صورت 3 تایی و 6 تایی بر روی زیره پلاستیکی سوار می‌شوند.

این نوع کفپوش به دلیل داشتن ابعاد نسبتا کوچک، شیوه نصب آسان و مزایای دیگری که دارد در مقایسه با سایر کفپوش ها بسیار پرطرفدار و محبوب است.

مزایای تایل ترموود

  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی
  • مقاومت در برابر رطوبت و آتش
  • مقاوم در برابر اشعه UV (تغییر رنگ و پوسیدگی بخاطر تابش مستقیم آفتاب)
  • قابلیت نصب آسان
  • تنوع طرح و رنگ

کاربردهای تایل ترموود

کفپوش محوطه استخر

تایل ترموود کف، به دلیل جنس چوبی که دارد کاملا ضد لغزش است و به همین خاطر غالبا به عنوان کفپوش محوطه استخرهای روباز و سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که از تعریق و لیز خوردن افراد جلوگیری می‌کند. این متریال همچنین عایق گرما و سرما می‌باشد و مانع از انتقال گرما و سرما به پای افراد و تغییر دمای آب داخل استخر می‌شود.

کفپوش تراس، بالکن و روف گاردن

کفپوش های چوبی ساخته شده از ترموود بخاطر مقاومت بالایی که در مقابل رطوبت، آب و اشعه UV دارند بهترین و ایده‌آل ترین انتخاب برای محیط های روباز مانند بالکن، تراس و روف گاردن هستند. این تایل ها همچنین به مرور زمان دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی‌شوند و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه هستند.

کفپوش سونا و حمام

سونا و حمام از دیگر مکان هایی هستند که می‌توان کف آن ها را با تایل های چوبی اجرا کرد. این متریال برخلاف انواع کاشی و سرامیک که در زمان های قدیم به عنوان کفپوش حمام استفاده می‌شدند، نیاز به تمیزکاری ندارد و نگهداری آن هم بسیار آسان است.

نکات مهم در هنگام خرید تایل ترموود

✅ تایل های ترموود ساخته شده از چوب درخت کاج و بلوط از بهترین تایل ها هستند.

✅ ضخامت کفپوش چوبی باید باتوجه به نوع مصرف و مکانی که قصد نصب تایل در آنجا را دارید، انتخاب شود. به عنوان مثال تایل 19 میل برای نصب در پیاده روها و اطراف استخر مناسب است و تایل 16 میل برای تراس و روف گاردن.

✅ تایل های دارای زیره پلاستیکی آسان‌تر نصب می‌شوند و نیاز به تخصص و مهارت ندارند.

✅ توصیه می‌شود برای افزایش زیبایی، جلوه و طول عمر تایل ها، آن ها را با رنگ ترموود رنگ آمیزی کنید.

عوامل موثر بر قیمت تایل ترموود کف

بالاتر و در ابتدای صفحه، قیمت تایل ترموود 30×30 را مشاهده کردید. توجه داشته باشید که این قیمت مختص گروه تجاری معماری کیان است که تولیدکننده انواع چوب ترمو و تایل های ترموود می‌باشد! کارشناسان ما هر دو مدل تایل 3 تایی و 6 تایی را با ترموود ایرانی کلاس S که بهترین و مقاوم‌ترین نوع چوب ترمو محسوب می‌شود، تولید کرده و آن ها را بر روی باکیفیت‌ترین زیره پلاستیکی نصب می‌کنند. به همین خاطر هم است که تایل ترموود گروه تجاری معماری کیان، گارانتی و ضمانت کیفیت دارد!

برای ثبت سفارش خرید تایل ترموود و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه، می‌توانید با شماره 91018018 تماس بگیرید.