چوب ترمو سه بعدی لوناوود

چوب ترمو سه بعدی لوناوود
Rate this post

چوب ترمو سه بعدی لوناوود

شرکت Lunawood که در سال 2000 تاسیس شد، در فنلاند 100 واحد حرفه ای را در واحدهای تولیدی خود در Iisalmi ،Kaskinen و Joensuu و همچنین در دفتر مرکزی خود در Lahti استخدام می کند.Lunawood پیشگام و پیشرو در بازار جهانی است و ماموریت ارتباط مجدد طبیعت با افراد در محیط های شهری از وظایف لوناوود میباشد.لوناوود اثر تسکین دهنده جنگل را در دسترس همگان قرار دهد.هر محصول Lunawood یک قطعه معتبر است.

جنگل های شمالی نتیجه سال ها فداکاری است.لوناوود از برترین کاج اسکاندیناوی برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج استفاده می کند.چوب ترموود بنیاد ایده آل و ماده ای عالی برای روشی زیست محیطی و سالم است.مناسب برای طراحی داخلی و نما میباشد.

عملیات ترمو چیست؟

ترمو به اصلاح حرارتی چوب با فشار، حرارت بالا و همراه با بخار گفته میشود.در طی فرایند، گرمای کنترل شده در محفظه های ترمووود تا 320 درجه سانتی گراد افزایش می یابد در حالی که گرمای داخلی کنترل شده چوب بستگی به دما بین 180 تا 220 درجه سانتیگراد دارد.پس از عملیات ترمو، چوب خصوصیات منفی در مصارف خارجی مانند پوسیدگی، رشد قارچ ها، تشکیل حشرات، تورم و خم شدن به حداقل رسیده و از بین می رود.

سوالی که برای معماران و مخاطبان ایجاد میشود مدت ماندگاری چوب ترمو است.چوب ترمو باید سال ها لذت را به شما ارائه دهد به شرطی که به طور صحیح نصب شده و از آن به خوبی حفاظت کنید.نمی توان چوب ترمو را نصب کرد و سپس سال ها از آن غافل شد، باید اطمینان حاصل کنید که در صورت حفظ صحیح آن چوب ترمو دوام و مقاومت بالایی خواهد یافت. (دقیقاً همانطور که ماشین خود را سرویس و تمیز می کنید) ما به شما توصیه می کنیم هر 6 ماه تا یک سال، ساختار را بررسی کنید، به خصوص اگر علائم هرگونه سست بودن یا ساییدگی را در چوب مشاهده کردید فورا به اصلاح آن بپردازید تا چیزی شکسته یا بدتر شود.

چوب ترمووود سه بعدی لوناوود

این نوع چوب‌های ترمو، حاصل ترکیب چوب های مدرن با طراحی سنتی و معاصر فنلاندی می باشد.چوب ترمو سه بعدی توسط ماشین های مخصوصی ساخته میشوند که باعث تفاوت آنها از دیگر چوب های ترمو میشوند.از این نوع پروفیل ترمووود میتوان در دکوراسیون داخلی و در نمای ساختمان ها به عنوان روکش نما بهره مند شد.

نوآوری در پشت چوب ترمو سه بعدی لوناوود مبتنی بر ادغام فرمول های ریاضی و کنترل الگوریتمی است، که سطح چوبی سه بعدی را تشکیل می دهند.نور و سایه های روی چوب ترمو سه بعدی ویژگی های منحصر به فرد این محصول را نشان می دهد.

مزایای استفاده از چوب ترموود سه بعدی لوناوود

  • ماندگاری بالا
  • سطح چشمگیر 3D با تغییرات زیادی در بافت
  • مورد استفاده برای سطوح داخلی و خارجی
  • تکنیک تولید 3D اختراع شده، طراحی را با فناوری فرآیند ترکیب می کند
  • ترموود از نظر ابعادی پایدار، مقاوم در برابر آب و هوا، بدون رزین و 100٪ طبیعی استویژگی-های-چوب ترمووود

طبیعت را با زندگی ماشینی ادغام کنیم

نمونه کارهای چوب ترمو سه بعدی لوناوود برای ایجاد یک سبک منحصر به فرد دارای 6 بافت زیبا است.

خانه ها، هتل ها، رستوران ها، دفاتر و فضای داخلی محیط توسط چوب ترمو سه بعدی لوناوود جذابیت غیر قابل وصفی را القا میکند. برای مشاهده لیست قیمت چوب ترمو کلیک کنید.

چوب ترمو سه بعدی