ورق کامپوزیت متالیک

ورق-کامپوزیت-در-دکوراسیون
Rate this post

ورق کامپوزیت متالیک

ورق کامپوزیت متالیک نوعی کامپوزیت آلومینیوم مدرن است که به طور گسترده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی استفاده می شود. احتمالاً هر روز آن را در سوپرمارکت ها، مغازه ها، رستوران ها، ساختمان های اداری و غیره مشاهده می کنید. در همه جا نوعی از ورق کامپوزیت آلومینیوم وجود دارد، شاید شما فقط آن را نشناسید، بنابراین در ادامه اجازه دهید بفهمیم پانل کامپوزیت آلومینیوم چیست.

ترکیب ورق آلومینیوم کامپوزیت

ورق کامپوزیت آلومینیوم یک متریال چند لایه است، لایه های بالا و پایین ورق های آلیاژ آلومینیوم با خلوص بالا و در وسط یک هسته پلی اتیلن با چگالی کم غیرسمی (PE) قرار دارد و سطح دارای یک پوشش تزئینی و محافظ است. ورق کامپوزیت به دلیل قیمت مناسب، تنوع رنگ، روش های ساخت مناسب و عملکرد عالی پردازش، مورد علاقه مردم قرار گرفته است.

ورق-کامپوزیت-متالیکمزایای استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلومینیوم از دو ماده با خصوصیات مجزا تشکیل شده است. این نه تنها خصوصیات اصلی مواد تشکیل دهنده اصلی (آلومینیوم فلزی، پلاستیک پلی اتیلن غیر فلزی) را حفظ می کند، بلکه بر کاستی های دو ماده اولیه نیز غلبه می کند و بنابراین از ویژگی های عالی مواد ورق مانند مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر آتش، عایق رطوبت، عایق صدا، عایق حرارت، مقاومت در برابر ضربه، وزن سبک، پردازش و نصب آسان می شود.

کاربرد ورق کامپوزیت آلومینیوم

بنابراین، از آن در تزئینات مختلف معماری، مانند دیوارهای داخلی و خارجی ، تابلوهای تبلیغاتی، سقف، ستون ها، مبلمان، آسانسور، ویترین فروشگاه ها و غیره استفاده می شود.در کشورهای پیشرفته، از پانل های کامپوزیت آلومینیوم در ساخت اتوبوس و قطار، هواپیما و … نیز استفاده می شود. ورق کامپوزیت متالیک به دلیل الگوی منحصر به فرد خود که دارای براقیت فلزات است، در بازار محبوب میباشد. فرآیند ساخت پانل کامپوزیت آلومینیوم فلزی معمولاً پوشش دادن پانل آلومینیوم با پوشش های تزئینی است الگوی مواد فلزی acm پر از حس مدرن است که به طور گسترده ای در ساختمان های مدرن استفاده می شود. ورق کامپوزیت متالیک جلوه ای از کیفیت و تمایز را به ساختمان می بخشد. ما می توانیم پانل های کامپوزیت آلومینیوم نقره ای ، طلایی، مسی و سایر رنگ ها را ارائه دهیم. پانل کامپوزیت آلومینیومی فلزی محدود به روکش خارجی ساختمان نیست، بلکه می تواند در هر نوع روکش مانند پارتیشن، سقف کاذب و غیره استفاده شود.

چرا باید صفحه ACP متالیک را انتخاب کنیم

قدرت پیچش عالی نگهداری آسان پردازش و نصب آسان مقاومت در برابر آلودگی مقاومت عالی در برابر ضربه مقاومت فوق العاده در برابر آب و هوا( استفاده در فضای باز می تواند بیش از 20 سال باشد) [aparat id=’4DST2′] ما به عنوان یک تامین کننده مواد کامپوزیت حرفه ای، کیفیت مناسب با رقابتی ترین قیمت، زمان تحویل سریع و خدمات فروش مناسب را به شما ارائه می دهیم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید . گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. خانم فلاح زاده 0886200-0912  /  آقای فلاح 0889200-0912