تماس با پشتیبانی

۹۱۰۱۸۰۱۸ - ۰۲۱

پشتیبانی ایمیل

kiancogroup@gmail.com

بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک

27 مدل کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی جدید
5/5 - (2 امتیاز)

همه ما می‌دانیم که آشپزخانه، قلب خانه است و همه اعضای خانواده علی الخصوص خانم ها دوست دارند این بخش از خانه بزرگ، دلباز و جادار باشد! از طرفی این روزها به دلیل کمبود فضا، اکثر خانه ها آشپزخانه کوچک دارند و همین موضوع می‌تواند برای خانواده ها چالش برانگیز باشد. اما شاید جالب باشد که بدانید شما با انتخاب کابینت مناسب، می‌توانید از حداکثر فضای آشپزخانه کوچک خانه‌تان استفاده کنید و از شیک بودن آن لذت ببرید. فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک کدام است.

مشاهده لیست قیمت انواع کابینت آشپزخانه مدرن؛

قیمت کابینت ام دی اف

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

خیلی از افراد از تاثیر رنگ بر فضا بی اطلاعند یا این که آن را کتمان می‌کنند. ولی چند دهه تجربه در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی به ما ثابت کرده که رنگ کابینت نقش مهمی در حس و حال و فضای آشپزخانه دارد. به عبارت دیگر شما با انتخاب رنگ درست برای کابینت ها می‌توانید به بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شدن آشپزخانه کوچک‌تان کمک کنید.

  • رنگ های روشن و خنثی مثل سفید، کرم، طوسی و بژ به دلیل خاصیت انعکاس نوری که دارند بی شک بهترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه های کوچک هستند.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک پنجره دار

 

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

  • ولی اگر به دنبال رنگ های جدید و مدرن هستید، رنگ های پاستیلی مانند آبی آسمانی، صورتی ملایم و سبز نعنایی می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. استفاده از این رنگ ها برای کابینت، طراوت و شادابی به محیط آشپزخانه می‌بخشد، بدون این که باعث کوچک‌تر دیده شدن فضا شود.

 

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید

 

رنگ کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

 

کابینت لاکچری برای آشپزخانه کوچک

 

زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

جدیدترین رنگ کابینت

 

  • استفاده از رنگ های ترکیبی مثل سفید و طوسی، سفید و قهوه‌ای روشن (رنگ چوب) هم از دیگر پیشنهادهای ما به خانواده هایی است که به دنبال انتخاب رنگ مناسب کابینت برای آشپزخانه کوچک هستند.

 

رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

جدیدترین ترکیب رنگ کابینت

 

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

جدیدترین کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

❌ از انتخاب رنگ های قهوه‌ای تیره، مشکی و به طور کلی رنگ های تیره برای کابینت آشپزخانه های کوچک جدا خودداری کنید. چون این رنگ ها فضا را کوچک‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند.

بهترین مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک

مدل کابینت هم به اندازه رنگ و شاید هم بیشتر از آن حائز اهمیت است! شما که آشپزخانه کوچک دارید باید به سراغ مدل هایی بروید که در عین زیبایی و مدرن بودن، جادار هستند و فضای کافی برای چیدن تمام ظروف و لوازم آشپزخانه را دارند.

  • کابینت های ساده که سطح صاف دارند، با دستگیره های ساده و مینیمال یا بدون دستگیره (مگنتی) ظاهری شیک به آشپزخانه کوچک شما می‌بخشند و قطعا بهترین گزینه محسوب می‌شوند. حدالامکان جزئیات اضافه که صرفا جنبه تزئینی دارند را حذف کنید تا کابینت شیک و مدرن داشته باشید.

 

مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت آشپزخانه پنجره دار

 

  • اگر در جستجوی کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک هستید، بهتر است از کابینت های ایستاده و بلند استفاده کنید. چون این مدل ها باعث افزایش فضای ذخیره سازی می‌شوند در حالی که محیط چندانی اشغال نمی‌کنند.

 

کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک

 

بهترین مدل کابینت آشپزخانه کوچک

 

  • استفاده از کابینت ها و کشوهای گوشه‌ای، کابینت زیر سینک و اجاق گاز نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از تمام فضای آشپزخانه استفاده کنید و مشکل کمبود فضا را به حداقل برسانید.

 

ایده کابینت جادار

 

مدل کابینت جا دار برای آشپزخانه کوچک

 

کابینت جا دار برای آشپزخانه

 

  • استفاده از کابینت های دکوراتیو و شیشه‌ای بجای کابینت های دیواری معمولی هم ایده‌ای مدرن و جذاب است. استفاده از این کابینت ها نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا لوازم تزئینی و دکوری خود را به نمایش بگذارید، بلکه به آشپزخانه عمق و بُعد می‌بخشد و بدین ترتیب باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شود.

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت ویترینی برای آشپزخانه کوچک

 

کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

  • کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن نیز یکی از بهترین مدل هاست که این روزها در اکثر خانه های آپارتمانی و کوچک اجرا می‌شود. البته این مدل تاثیر چندانی در بزرگ‌تر دیده شدن آشپزخانه ندارد، منتهی حذف اُپن و یکسره شده سالن پذیرایی و آشپزخانه باعث می‌شود کوچک بودن محیط چندان به چشم نیاید!

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

مدل کابینت بدون اُپن

 

کابینت آشپزخانه با جزیره

نکاتی برای چیدمان کابینت در آشپزخانه کوچک

✅ از فضای عمودی برای چیدمان کابینت ها استفاده کنید؛ کابینت های ایستاده تا سقف، قفسه ها و کابینت های دیواری از جمله ایده های استفاده از فضای عمودی هستند.

✅ قراردادن شلف ها و نظم دهنده ها داخل کابینت زیر سینک و سایر کابینت ها، باعث می‌شود فضای بیشتری برای چیدن ظروف و لوازم داشته باشید.

✅ از نورهای مخفی در زیر کابینت ها، بالای سینک و اجاق گاز استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر دیده شود.

✅ در صورت داشتن فضای کافی می‌توانید از جزیره استفاده کنید، چرا که جزیره هم فضای ذخیره سازی را افزایش می‌دهد و هم به عنوان میز غذاخوری، جایگاه سینک یا اجاق گاز قابلیت استفاده دارد.

✅ طراحی و ساخت کابینت را به گروه متخصص بسپارید تا مطمئن باشید با طراحی اصولی، بهترین و جادارترین کابینت را برای شما خواهند ساخت.

کارشناسان ما در گروه تجاری معماری کیان آماده اند تا با کمترین هزینه، بهترین کابینت را برای آشپزخانه کوچک شما طراحی و اجرا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره 09120886200 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *