قیمت ورق کامپوزیت نما

قیمت-ورق-کامپوزیت-نما
Rate this post

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان

نمای ساختمان اولین صحنه ای است که افراد با دیدن آپارتمان، دفترکار یا … با آن روبرو می شوند. هر ساختمان باید روح داشته باشد و نمایانگر شما و برند شما باشد. بسیاری از بزرگترین ساختمان ها در سایر نقاط جهان نمای خوبی دارند اما اگر معماران هنگام ساخت آنها متریال های دیگری داشته باشند چه اتفاقی می افتد؟بیایید صادق باشیم بتن، چوب، فولاد و … برای خلاقیت بسیار مناسب نیستند و همچنین عدم تنوع رنگ و وزن زیاد از معایب آن ها میباشد.

امروزه به لطف معماری مدرن و مصالح نوین، معماران خلاقیت بیشتری هنگام طراحی ساختمان بکار میبرند.ورق کامپوزیت آلومینیومی یک روش عالی برای ایجاد جلوه ای ظریف و مدرن به ساختمان شما با ایجاد اشکال است که ساخت آن به راحتی 50 سال پیش نمیباشد.دارای مزایای بسیار گسترده ای است که باید هنگام انتخاب و استفاده، آنها را در نظر داشته باشید.

7 دلیل برای استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیوم

1. ورق کامپوزیت آلومینیوم یک متریال با دوام و مناسب برای راه حل های خلاقانه است.
همانطور که اشاره کردیم، به لطف ورق کامپوزیت آلومینیوم، ایجاد اشکال آسان تر است درحالی که ایجاد آن با سایر متریال های نما آسان نیست.ورق کامپوزیت به شما کمک می کند تا ظاهری کاملا کاربردی و زیبا از نظر زیبایی ایجاد کنید. هر متریال ساختمانی باید بادوام باشد و در ترکیب با روی، منیزیم و آلومینیوم مس بسیار مستحکم تر می شود.
 
ورق کامپوزیت را می توان برش داد، تا کرد، سوراخ کرد و خم کرد. به لطف انعطاف پذیری، از ورق کامپوزیت در مواردی که نمیتوان از متریال های دیگر بهره مند شد استفاده می کنند. ورق های کامپوزیت آلومینیوم بسیار مستحکم هستند و می توانند تا 30 سال دوام داشته باشند.
 
2. ورق کامپوزیت آلومینیوم در مقایسه با سایر مواد کامپوزیت بسیار سبک میباشد.
آلومینیوم ماده ای است که به عنوان یک ماده سبک طبقه بندی می شود و آن را برای سیستم های روکش مناسب می کند. در مقایسه با فولاد ، آلومینیوم 66٪ سبک تر است که آن را به یک گزینه مناسب تبدیل می کند. ورق های روکش آلومینیومی که ما از آنها استفاده می کنیم، سبک ترین ورق های صنعت هستند.
 
3. سیستم های روکش آلومینیوم هزینه نگهداری بسیار کمی دارند.
در مقایسه با نگهداری از چوب، فولاد یا دیوارهای جامد ساخته شده از بتن، هزینه و تلاش برای نگهداری سیستم های روکش آلومینیوم تقریباً وجود ندارد.لازم نیست که صفحات کامپوزیت آلومینیوم خیلی تمیز شوند، زیرا فرایند تمیز کردن آنها بسیار آسان است. برای از بین بردن خاک باید از آبکشی با فشار متوسط استفاده کنید.
 
اگر این خاک را از بین نبرد، می توان از محلول های دیگری برای تمیز کردن استفاده کرد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید خودتان یک فرآیند تمیزکاری انجام دهید، به شما توصیه می کنیم با توزیع کننده یا پیمانکار خود تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.
 
4.هزینه نصب آن مقرون به صرفه است.
ورق های کامپوزیت آلومینیوم متریالی بسیار مقرون به صرفه برای نمای ساختمان هستند. از آنجا که ورق ها بسیار سبک هستند، نیازی به نقاط ثابت زیادی نیست که هزینه کار و هزینه مواد را کاهش می دهد. علاوه بر نصب و تعمیر آسان، هزینه نگهداری بسیار کم است.
 
5. ورق کامپوزیت آلومینیوم در تنوع گسترده ای از رنگ، شکل و اندازه وجود دارند.
ما ورق هایی را در شکل ها و اندازه های مختلف ارائه می دهیم.ورق کامپوزیت های آلومینیوم برای برش، خم شدن، سوراخ کردن مناسب هستند. آنها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند و برای برآوردن نیازهای کاربران قابل برش هستند. همه ورق کامپوزیت ها در رنگ های استاندارد مختلف و متنوعی وجود دارند.
 
6. آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است.

مواد آلومینیوم و ورق کامپوزیت ها از قبل تصفیه شده اند، به این معنی که آنها دارای یک پوشش محافظ هستند که آنها را در برابر خوردگی مقاوم می کند.حتی اگر پانل های آلومینیوم محافظت نشوند، باز هم در برابر خوردگی مقاوم هستند.چرا؟ وقتی آلومینیوم در معرض هوا قرار می گیرد، لایه نازکی از اکسید آلومینیوم ایجاد می کند که باعث می شود نمای آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم باشد.اگر ساختمان شما در مکانی بسیار شلوغ واقع شده باشد، برای محافظت از ورق های کامپوزیت آلومینیومی باید پوشش خاص و نگهداری ویژه ای اتخاذ شود.

7. متریال غیر قابل احتراق (ضدحریق)مناسب برای ساخت و ساز.
آلومینیوم به عنوان ماده ای غیر قابل احتراق برای ساخت طبقه بندی می شود.در معرض دمای 600 درجه سانتیگراد آلومینیوم ذوب می شود اما قابل اشتعال نیست.برخی از نماها دارای هسته های پلاستیکی حرارتی قابل احتراق هستند که تمایل به آتش سوزی دارند اما تقریباً در همه کشورها ممنوع هستند.از مواد غیر هالوژن به عنوان ماده اصلی استفاده می کند. به همین ترتیب این یک متریال ساختمانی سازگار با محیط زیست است که در صورت آتش سوزی گاز سمی تولید نمی کند.

 

قیمت-ورق-کامپوزیت
قیمت ورق کامپوزیت

مزایای ورق کامپوزیت آلومینیوم :

سبک وزن، پایدار ، قابل انعطاف، قابل بازیافت، ضدحریق، مقاوم در برابر هوا، مقاوم در برابر ضربه، نصب آسان، مقرون به صرفه و …

معماری به متریالی سبک و مستحکم نیاز داشت و راه حل آن ورق کامپوزیت آلومینیوم بود.همانطور که در ابتدا ذکر شد، بسیاری از ساختمان ها از ورق کامپوزیت آلومینیوم برای محافظت از ساختمان و افزایش عمر مصالح ساختمانی استفاده می کنند.ورق کامپوزیت نه تنها برای محافظت بلکه برای محصور کردن نمای ساختمان استفاده می شوند.چه دلایلی وجود دارد که باید از ورق های کامپوزیت آلومینیوم استفاده کرد؟

از ورق کامپوزیت آلومینیوم (ACP) می توان برای متنوع ترین کاربردها استفاده کرد. در ساخت و سازها، به اصطلاح ساندویچ پانل های آلومینیومی اغلب بر روی دیوار ساختمان ها اعمال می شود تا به عنوان سایدینگ عمل کند.علاوه بر این، ورق ها همچنین می توانند به عنوان سقف ایستگاه های سوخت مورد استفاده قرار گیرند.

از آنجا که ورق کامپوزیت آلومینیوم می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود، به اشکال مختلف در دسترس میباشد. صرف نظر از شکل، در اصل محصولات همیشه یکسان هستند. صفحات کامپوزیت آلومینیوم از دو ورق آلومینیوم نازک و عظیم تشکیل شده اند که به یک هسته پلی اتیلن پلاستیکی متصل شده اند. آلومینیوم همراه با هسته پلاستیکی نوعی ساندویچ تشکیل می دهد. به همین دلیل به ورق ها ساندویچ، ورق آلومینیومی نیز گفته می شود.

* ورق های کامپوزیت آلومینیوم یک راه حل مناسب است.
مواد ساختمانی کامل دارای دو ویژگی اصلی هستند. اولین مورد این است که باید سبک باشد و دوم اینکه باید به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به این تعریف آجر، بتن، چوب و فولاد مواد ساختمانی کاملی نیستند. به همین دلیل سال ها و قرن ها معماران تا 100 سال پیش با مصالح مشکل داشتند.

استفاده از آلومینیوم در معماری آغاز شد اما حتی آلومینیوم برخی از عوارض را ایجاد کرد. محلول کامل در سال 1969 ارائه شد. آلومینیوم در تولید ورق های کامپوزیت آلومینیوم استفاده شد و معماران شگفت زده شدند.ورق های آلومینیوم کاملا نمای شهر را تغییر داده اند. اما ورق کامپوزیت چیست و چه کاربردی دارد؟

* برای سیستم های روکش خارجی ایده آل میباشد.
به زبان ساده ورق های کامپوزیت آلومینیوم دو ورق آلومینیوم با هسته ترموپلاستیک ساخته شده از پلی اتیلن هستند که آنها را بهم می چسباند. به دلیل ساختار آن، صفحات کامپوزیت آلومینیومی برای سیستم های روکش خارجی مناسب هستند. در زبان معماری روکش کاری، فرآیندی است که برای محافظت از ساختمان در برابر آب و هوا و یا ایجاد جلوه ای ظریف و مدرن در ساختمان بکار برده میشود.جدا از مصارف خارجی، از ورق های کامپوزیت آلومینیوم می توان در طراحی داخلی نیز استفاده کرد.
*دارای قیمت مناسب است و می تواند به خوبی تغییر کند.
مزیت اصلی ورق های کامپوزیت آلومینیومی این است که قیمت آنها پایین است و می توان آنها را در هر اندازه و شکل برش داده و تغییر شکل داد.جدا از آن، صفحات آلومینیومی می توانند به هر رنگی تولید شده و از مواد دیگر مانند چوب تقلید کنند. آلومینیوم نسبت به سایر مواد پانل روکش دار سبک تر است.
 
در مقایسه با سایر مواد، آلومینیوم بسیار با دوام است زیرا دارای ضریب دوام طبیعی است. هنگامی که در معرض هوا قرار می گیرد، لایه خاصی از اکسید آلومینیوم را تشکیل می دهد که از ورق ها در برابر ریشه زایی، زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. ورق های کامپوزیت آلومینیوم تحت فرایندی به نام آنودایزینگ قرار می گیرند که ضخامت ورق آلومینیوم را افزایش می دهد. مزیت دیگر آلومینیوم این است که رطوبت و آفتاب به هیچ وجه روی آن تأثیر نمی گذارد.
 
از آنجا که ورق ها محافظت می شوند، به راحتی “کثیف” نمی شوند، بنابراین تعمیر و نگهداری آن ها بسیار آسان است. روند تمیز کردن بسیار آسان است. با توجه به اینکه ورق های کامپوزیت آلومینیوم سبک تر هستند، نصب آنها راحت تر است و می توانند از هر ماده دیگری تقلید کنند و مقرون به صرفه ای هستند.
قیمت-ورق-کامپوزیت-نمای-ساختمان
ورق کامپوزیت در نما

مزایای استفاده از ورق های ترکیبی آلومینیوم

ورق کامپوزیت مزایای بسیاری نسبت به سایر متریال ها دارد. به دلیل استفاده از آلومینیوم و پلاستیک، ورق ها سبک و پایدار هستند.علاوه بر این، از آنجا که ساندویچ پانل های آلومینیومی با ابزارهای ساده می توانند به راحتی اصلاح شوند، متریال مزیت شکل پذیری زیاد را فراهم می کنند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ این است که ورق ها در برابر آتش مقاوم هستند و یا حتی گاهی اوقات در برابر آتش مقاوم هستند.در کنار آن، ورق ها نیز پایدار هستند زیرا کاملاً قابل بازیافت هستند.

طیف گسترده ای از رنگ های استاندارد موجود است، رنگ های پروژه را می توان در صورت درخواست سفارش داد.لطفا توجه داشته باشید : رنگ های مرجع تا آنجا که ممکن است از نزدیک تطبیق داده شده اند. ما به شما توصیه می کنیم از نمونه های آماده شده در خط تولید برای انتخاب یا تأیید نهایی رنگ استفاده کنید.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترموود ضدحریق (کندسوز) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.

برای اطلاع از قیمت ورق کامپوزیت نما لطفا به منوی لیست قیمت ورق کامپوزیت مراجعه کنید.