تایل چوب ترمو (دک یا دکینگ)

چوب ترمووود در کف
Rate this post

تایل چوب ترمو (دک یا دکینگ)

یک فضای بیرونی مدرن با ترکیب درختان سبز و یک کف چوبی لوکس، چرا که نه؟ما قاطعانه اعتقاد داریم که تایل چوب ترمووود (دک) راحت ترین انتخاب برای فضای بیرونی خانه شما است. نصب آسان، ضد موریانه و حشرات، ضد لغزش، ضد آب و … چرا که نه؟اگر به دنبال پس زمینه جدیدی برای حیاط، استخر، باغ و یا هر مکان دیگر در فضای باز هستید، تایل چوب ترمو بهترین انتخاب برای شماست.اگر نمی خواهید فضای حیاط خود را بیش از حد خسته کننده کنید، می توانید از امروز تایل چوب ترموود (دکینگ) را انتخاب کنید.

تایل چوب ترمو  (Thermowood Tile) می تواند به عنوان متریالی مورد استفاده برای کفپوش قرار گیرد.تایل چوب ترموود مربع شکل با ابعاد 30 × 30 سانتی متر است. تایل چوب ترمو وود امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در بسیاری از فضاهای آپارتمان مانند بالکن، تراس، پاسیو، کنار استخر و بسیاری دیگر از مکان های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح ها و رنگ های مختلف

ظاهر لوکس تایل چوبی در هم آمیخته (دکینگ) بسیار زیباست و  باعث ایجاد نشاط و آراستگی برای خانه و ساختمان شما می شود. تایل چوب ترمو اکنون طرح های متنوعی با رنگ های مختلف برای انتخاب شما مانند قهوه ای، خاکستری و … دارد.سبک عمودی و افقی نیز غنی و جذاب است.

چوب ترمو دک
چوب ترمو دک

ضد لغزش، ضد آب و ضد موریانه

این محصول ضد لغزش، ضد آب و ضد موریانه میباشد.لایه بالایی چوب در سنگرهای کوچکی جمع می شود تا آب هنگام نشستن روی زمین بتواند به پایه پلاستیکی زیر برسد. آب روان به پایین پایه پلاستیکی به سرعت حرکت می کند تا بر سطح چوب در بالا تأثیر نگذارد.به همین دلیل از تایل چوب ترمو در حمام، استخر روباز و همچنین سونا استفاده می شود.

نصب و حمل آسان

حمل و نصب تایل چوب ترمو آسان تر و سریع تر از متریال های صنعتی است. شما می توانید آن را در خانه خود بدون هیچ گونه ابزار پیشرفته و وسیله مخصوصی نصب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

اگر قصد دارید استخر خانه خود زیباتر کنید، اما نمی دانید کدام متریال استخر شما را لوکس و مدرن تر می کند، تایل چوب ترمو  بهترین انتخاب برای شماست. در گذشته خانواده شما بعد از یک هفته سخت کوشی، برای استراحت به باغ رفته و در آنجا کودکان شما به طبیعت نزدیک بودند و لذت لازم را از طبیعت میبردند اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری افراد کمتر به فضای باز رجوع میکنند.چرا اکنون در خانه خود فضای سازگار با محیط زیست ایجاد نمی کنید؟ بسیاری از مکان های خانه شما می توانند از این محصول استفاده کنند. نصب تایل چوب ترمو (دک) بسیار آسان است، شما می توانید این کار را انجام دهید، نیازی به ابزار و تجهیزات پیشرفته نیست.

[aparat id=’dIBLq’]
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تایل چوب ترمو دک یا دکینگ و نحوه نظافت چوب ترمو کف و نحوه محافظت از چوب ترمو در کف کلیک کنید.
 
گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دکینگ چوب ترمو
چوب ترمو در کف