تماس با پشتیبانی

۹۱۰۱۸۰۱۸ - ۰۲۱

پشتیبانی ایمیل

kiancogroup@gmail.com

بهترین ورق کامپوزیت نما

بهترین ورق کامپوزیت نما
5/5 - (1 امتیاز)

ورق کامپوزیت به دلیل زیبایی، دوام و تنوع رنگی بالا به یکی از محبوب‌ترین متریال ها برای نمای ساختمان تبدیل شده است. این ورق ها نه تنها از لحاظ طرح و رنگ بلکه از نظر برند و مدل هم تنوع بالایی دارند! همین موضوع هم سبب شده تا انتخاب و خرید ورق کامپوزیت برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد. ما قصد داریم در این مقاله در زمینه انتخاب بهترین ورق کامپوزیت نما شما را راهنمایی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت برای نما

ورق کامپوزیت نوعی پنل متشکل از سه لایه؛ 2 لایه آلومینیومی و یک لایه پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید (PVC) است. استفاده از پنل کامپوزیت به عنوان پوشش نمای ساختمان مزایایی دارد که در زیر برخی از مهمترین آن ها را ذکر کرده ایم؛

  • دوام بالا: هر کدام از متریال های نمای ساختمان را که در نظر بگیرید، بعد از گذشت مدتی که در معرض باران و نور آفتاب و … باشند دچار تغییر رنگ و شکل خواهند شد. اما ورق های کامپوزیت بخاطر پوشش خاص و هسته مقاومی که دارند حتی بعد از گذشت سالیان متمادی نیز ذره‌ای دچار تغییر نمی‌شوند.
  • کاهش بار ساختمان: کامپوزیت جزو سبک‌ترین مصالح ساختمانی است و تقریبا می‌توان گفت هیچ بار اضافی برای بنا ایجاد نمی‌کند و این قطعا یک مزیت ویژه است.
  • نگهداری آسان: پوشش بیرونی اکثر ورق های کامپوزیت خاصیت ضد گردوغبار دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا نمای ساختمان شما کثیف نشود و بالطبع نیازی هم به تمیز کردن و نگهداری نداشته باشد. حتی در صورت گردوغبار گرفتن و آلوده شدن نما، فقط کافیست آب را با فشار روی ورق ها بگیرید تا مثل روز اول شوند.
  • کاهش هزینه ها: استفاده از ورق کامپوزیت در نما علاوه بر تمام مزایایی که دارد، هزینه های مصرفی را هم تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ورق ها نه تنها قیمتی پایین‌تر از دیگر متریال های نما دارند، بلکه هزینه نصب‌شان هم بسیار کمتر است.
  • نسوز بودن: یکی دیگر از مزایای استفاده از ورق کامپوزیت در نما که این متریال را به بهترین گزینه برای نمای ساختمان های صنعتی و تجاری تبدیل می‌کند، نسوز بودن آن است! بعضی از پنل های کامپوزیت کاملا نسوز هستند و بعضی دیگر مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند.

معیارهای انتخاب بهترین ورق کامپوزیت نما

کارشناسان ما در گروه تجاری معماری کیان، برای انتخاب بهترین ورق کامپوزیت نما چند معیار را در نظر می‌گیرند که این معیارها عبارتند از؛

  1. ضخامت ورق آلومینیوم: همانطور که بالاتر گفته شد هسته ورق های کامپوزیت با لایه‌ای آلومینیومی پوشانده می‌شود. حال این که هرچه ضخامت این لایه بیشتر باشد، مقاومت کل ورق در برابر شرایط جوی، حرارت، ضربه و … بیشتر خواهد شد. به همین خاطر هم کارشناسان ما در وهله اول ورق های کامپوزیت آلومکس را که ضخامت بیشتری دارند، به مشتریان پیشنهاد می‌کنند.
  2. جنس روکش کامپوزیت: روکش پنل های کامپوزیت یا از نوع PVDF و FEVE است یا از نوع پلی استر که هر دوی آن ها از مقاومت کافی برخوردارند، منتهی روکش های PVDF و FEVE استحکام و ماندگاری بیشتری دارند.
  3. طرح و رنگ: متریالی که برای نمای ساختمان انتخاب می‌شود باید از هر نظر با سبک کلی دکوراسیون و معماری آن بنا تناسب و همخوانی داشته باشد. بنابراین در انتخاب ورق کامپوزیت نیز حتما باید این مورد را رعایت کرد.

✅ توجه داشته باشید که همه این موارد از یک عامل مهمتر تاثیر می‌پذیرند و آن هم میزان بودجه شماست!

بهترین برندهای ورق کامپوزیت نما

ما در گروه کیان این 3 برند را به عنوان بهترین ورق کامپوزیت نما به مشتریانمان معرفی می‌کنیم. چراکه هم ماندگاری و طول عمر بالایی دارند، هم در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید مستقیم کامپوزیت های متعلق به برندهای گفته شده با کف قیمت و تضمین کیفیت، با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *