تماس با پشتیبانی

۹۱۰۱۸۰۱۸ - ۰۲۱

پشتیبانی ایمیل

kiancogroup@gmail.com

ایده های خلاقانه برای استفاده از ترمووال

ایده های خلاقانه برای استفاده از ترمووال
4.5/5 - (6 امتیاز)

ترمووال نوعی پانل تزئینی است که با استفاده از متریال های مختلف مثل چوب ترمو، MDF و PVC ساخته می‌شود. این متریال محبوب بخاطر طرح ها و رنگ های متنوعی که دارد این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید با خلاقیت، فضایی زیبا و منحصر به فرد خلق کنید و منزل یا محل کارتان را مطابق با ایده هایی که دارید، دیزاین کنید. در این مقاله می‌خواهیم چند ایده جدید و پرطرفدار برای استفاده از ترمووال در دکوراسیون داخلی را با شما به اشتراک بگذاریم، پس همراه ما باشید.

 

مشاهده لیست قیمت ترمووال

ترمووال با آینه؛ دکوراسیونی مدرن و شیک

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی یکی از روش های کاربردی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاست! پس اگر محیط منزل یا محل کار شما کوچک است و به دنبال راهکارهایی هستید تا به نوعی در کنار زیباسازی و دکور، محیط را بزرگ‌تر نشان دهید حتما از ترکیب ترمووال با آینه استفاده کنید.

برای ترکیب ترمووال و آینه ایده های زیادی وجود دارد! به عنوان مثال شما می‌توانید در قسمت ورودی خانه، از این متریال برای پوشش بخشی از دیوار استفاده کنید و در کنار آن یک آینه قدی مستطیلی شکل یا فانتزی با نور مخفی نصب کنید. یا می‌توانید یکی از دیوارهای نشیمن را با ترمووال بپوشانید و با نصب آینه گرد بر روی آن و گذاشتن میز کنسول در کنار آن، این بخش از خانه را به زیباترین شکل دیزاین کنید.

 

ترمووال با آینه - ترکیب ترمووال با آینه

 

ترمووال با لاین نوری؛ ایجاد فضایی گرم و صمیمی

نصب نوارهای نوری و دیوارکوب های مینیمال بر روی دیوارپوش های ترمووال، از جمله ایده هایی است که ما به اکثر مشتریانمان پیشنهاد می‌کنیم. این دکور مدرن و جدید برای سالن پذیرایی منازل، اتاق خواب ها، TV Room و آشپزخانه بسیار مناسب است و در کنار این که جلوه‌ای خاص و شیک به فضای منزل شما می‌بخشد می‌تواند کاربردی هم باشد و شما را از نصب لوسترهای دیوارکوب گران قیمت و استفاده از آباژور بی نیاز کند!

 

ترمووال با لاین نوری

 

ترکیب ترمووال با کاغذ دیواری؛ ایده‌ای ارزان و لاکچری

کاغذ دیواری را می‌توان جزو دیوارپوش های نسبتا ارزان دانست. اما خب استفاده از این متریال برای پوشاندن تمام دیوارها علاوه بر این که باعث یکنواخت شدن محیط می‌شود، کمی قدیمی و به اصطلاح دِمده شده است. بنابراین ما به شما که به دنبال دکوری ارزان و در عین حال زیبا و به روز برای منزل‌تان هستید، ترکیب ترمووال با کاغذ دیواری ساده و مات یا کاغذ دیواری های طرح‌دار جدید را پیشنهاد می‌کنیم.

 

ترکیب ترمووال با کاغذ دیواری

 

ترمووال با نور مخفی؛ ایجاد محیطی رویایی در خانه

نور مخفی بدون شک یکی از دیزاین های جدید و محبوب برای قسمت های مختلف خانه و محیط های دیگر مثل سالن های زیبایی، کافه ها، رستوران ها و … است. حالا شما که علاقمند به استفاده از دیوارپوش های چوبی هستید، می‌توانید با نصب لامپ ها و نوارهای LED در لبه های آن فضایی رویایی و خلاقانه در خانه یا محل کارتان ایجاد کنید.

 

ترمووال با نور مخفی

 

ترکیب ترمووال و گرین وال؛ تلفیقی از زیبایی و مدرنی

گرین وال یا همان دیوار سبز مصنوعی متریالی جدید و مدرن است که این روزها در کنار ترمووال و برای دکور و زیباسازی محیط رستوران ها، کافه ها، آتلیه های عکاسی، هتل ها، بیمارستان ها و بخش های مختلف خانه های مسکونی از جمله اتاق خواب و بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ایده استفاده از ترمووال

 

مشاهده لیست قیمت گرین وال

ترمووال و ماربل شیت؛ ترکیبی چشم نواز و خلاقانه

ترکیب ماربل شیت و ترمو وال در کنار خلاقانه و مدرن بودن، ترکیبی کاربردی است! نصب ماربل شیت در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، لاندری روم و دیگر قسمت های خانه بجای کاشی و سرامیک باعث کاهش هزینه های شما می‌شود. حالا شما می‌توانید کمی خلاقیت به خرج بدهید و با نصب دیوارپوش چوبی در کنار این متریال و ترکیب آن ها با یکدیگر، جذابیت فضای مورد نظر را دو چندان کنید.

 

ترکیب ترمووال و ماربل شیت

 

سخن پایانی

برای استفاده از ترمووال ایده های زیادی وجود دارد، فقط کافیست کمی خلاق باشید و متریال های مدرن صنعت دکوراسیون داخلی را بشناسید تا به راحتی بتوانید با ترکیب و کنار هم قرار دادن آن ها، محل زندگی و محل کارتان را با کمترین هزینه و به بهترین شکل ممکن دکور کنید. اگر تمایل داشته باشید، طراحان متخصص و مجرب گروه تجاری معماری کیان می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و صدها ایده جدید و کاربردی در اختیارتان بگذارند. جهت مشورت با کارشناسان و طراحان ما کافیست با شماره 91018018-021 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *