ورق کامپوزیت آلومینیومی با پوشش PVDF

ورق کامپوزیت آلومینیومی با پوشش PVDF
Rate this post

ورق کامپوزیت آلومینیومی PVDF

ورق کامپوزیت آلومینیومی با پوشش PVDF در اصل ترکیبی از چندین مؤلفه است.این ترکیب شامل رزین های فلوئوروکربن هستند که حاوی آنزیم فلورین، حلال استر، رنگ و الکل میباشد.مخلوطی از این اجزا، سازنده یک پوشش منحصر به فرد است که استحکام و مقاومت بیشتری به این متریال درجه یک می بخشد.

ورق کامپوزیت آلومینیومی PVDF، در واقع کاملاً شبیه ورق کامپوزیت آلومینیوم است.تنها تفاوت در پوشش دهی است، که باعث بهبود هر چه بیشتر موارد به روشی می شود که ورق PVDF کاملاً مؤثر باشد.

ضخامت :

ضخامت ورق کامپوزیت آلومینیومی با پوشش PVDF به برندها و اولویت ها بستگی دارد.این ورق کامپوزیت ها به اشکال مختلفی عرضه می شوند.به طور کلی، ورق کامپوزیت آلومینیومی PVDF در 3، 4، 5 و 6 میلی متر تولید می شود.در نتیجه می توانید از رده های مختلف قدرت و دوام مناسب برای نیازهای مختلف استفاده کنید.ضخامت کل از ترکیب کویل آلومینیوم، پوشش، فیلم پلیمر و سایر مواد حاصل می شود.

روکش :

ورق کامپوزیت آلومینیوم PVDF به طور گسترده ای برای روکش فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.دلیل آن ساده است. ضخامت های مختلف این متریال برای پوشش مناسب است.علاوه بر این، خواص مکانیکی و فیزیکی، PVDF را به یک انتخاب عالی برای روکش فلزی تبدیل می کند.
هسته LDPE / FR از مواد پلی اتیلن با چگالی کم یا مواد نسوز با درجه نسوز ساخته شده است.

پوشش PVDF :

پوشش PVDF، عنصر این محصول است که باعث می شود از سایر محصولات موجود در رده محصول ورق کامپوزیت آلومینیوم ایستادگی کند. همچنین مهمترین مرحله در فرآیند تولید این نوع محصول است زیرا ورق کامپوزیت آلومینیوم را تکمیل می کند و ویژگی های اضافی را برای این ماده فراهم می کند.

[aparat id=’ydVH0′]

ویژگی ها و برنامه های کاربردی :

ویژگی های مختلف ورق کامپوزیت PVDF به عنوان ماده وجود دارد. پوشش ویژه این متریال خاص را از سایر مواد متعلق به مواد آلومینیومی کامپوزیت متمایز می کند.

اول از همه، سطح ورق به لطف پوشش فلوروکربن صاف است.علاوه بر این، این پوشش باعث می شود که حتی بیشتر از آن نیز در برابر آب و هوا مقاوم باشد.به همین دلیل این ماده انتخاب مناسبی برای روکش فلزی و مصارف خارجی است.همچنین، ویژگی هایی از قبیل عایق حرارتی، عایق صدا و مقاومت در برابر آتش، ابعادی کاملاً جدید به محصولات ورق کامپوزیت آلومینیومی اضافه می کند.زمینه های استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیومی PVDF همه کاره است.این مواد اغلب به عنوان ماده اولیه در صنایع، تابلوهای تبلیغاتی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گارانتی :

گارانتی می تواند بر اساس پوشش های مختلف متفاوت باشد.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.
ورق کامپوزیت
ورق کامپوزیت