چوب ترمو در دکوراسیون داخلی

چوب-در-دکوراسیون-داخلی
Rate this post

چوب ترمو در دکوراسیون داخلی

موضوع مقاله ای که پیش روی شماست چوب ترمو در دکوراسیون داخلی میباشد.
چوب از گذشته در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است.در واقع چوب را در گذشته برای ساخت کلبه، سقف منزل، درب خانه و باغ، پنجره، کرسی و … استفاده میکردند.چوب متریالی است که دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر آب و هوا، صوت و همچنین حشرات میباشد.

امروزه از چوب به شکلی مدرن تر در نما و محیط استفاده میشود.نقش چوب ترمووود در دکوراسیون داخلی بیش از پیش شده است.با توجه به پیشرفت و مدرنیته شدن زندگی ها، چوب جایگاهی بیشتر و متفاوت تر یافته است.
بطور مثال امروزه از چوب ترمو در دکوراسیون داخلی برای مبلمان، کابینت، راه پله، آلاچیق، ستون داخل سالن سمینارها، محیط سونا و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

چوب به دلیل طبیعی بودن و عاری بودن از مواد شیمیایی می تواند دکوراسیون منزل، محل کار و همچنین رستوران ها و … را از متریال های گوناگون متمایز کند.
چوب ها انواع گوناگونی دارند که یکی از آنها چوب ترموود یا چوب گرما دیده است.
چوب ترموود امروزه بسیار محبوب شده و مورد استفاده در دکوراسیون داخلی میباشد.چوب ترمووود در دکوراسیون داخلی نمای بهتری به محیط میدهد و باعث جذاب تر شدن فضا میشود.این متریال عاری از هرمواد شیمیایی است و کاملا طبیعی میباشد.چوب ترمو را میتوان در نمای ساختمان ها نیز استفاده کرد.ترموود در مقایسه با متریال های دیگر مانند سنگ، آجر، ورق کامپوزیت و … بسیار جذاب میباشد.
چوب ترمو دارای انواع متفاوتی میباشد که گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده چوب ترمو ایرانی ارزان و چوب ترمووود فنلاند میباشد.

رنگ چوب ترمووود

مزیت دیگر چوب ترمو امکان رنگ کردن آن است.اشخاص میتوانند با توجه به فضا و وسائل موجود در آن چوب ترمو را رنگ کرده و نمایی زیباتر داشته باشند.
رنگ چوب ترمو ارائه شده توسط گروه تجاری معماری کیان دو نوع است که شامل رنگ PNZ آلمان و رنگ TEKNOS فنلاند میباشد.رنگ PNZ و رنگ چوب ترمو تکنوس فنلاند هردو دارای کالرچارت میباشند.
برای مشاهده کالرچارت چوب ترمو میتوانید بر روی لینک رنگ چوب ترمو کلیک کنید.
چوب ترمووود ضدحریق نیز محبوبیت بسیاری در میان معماران و کارفرمایان دارد.چوب ترمو ضدحریق (نسوز) در برابر آتش مقاومت نسبی دارد و نسبت به چوب معمولی طی زمان بیشتری میسوزد.
همچنین می توانید لیست قیمت چوب ترمو ارزان قیمت را در منوی لیست قیمت چوب ترمو مشاهده کنید.
امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد.

چوب-ترمو-در-دکوراسیون-داخلی
چوب در دکوراسیون داخلی


تماس با کارشناسان فروش 91018018-021

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *