ویروس کرونا و تاثیر آن در صنعت ساختمان

ویروس کرونا
Rate this post

ویروس کرونا (COVID-19)

ویروس ها خانواده بزرگی هستند که ممکن است در حیوانات یا انسان ها بیماری ایجاد کنند.در انسان، چندین ویروس شناخته شده است که باعث ایجاد عفونت های تنفسی از سرماخوردگی گرفته تا بیماری های شدیدتر مانند سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) و سندرم تنفسی حاد شدید (SARS) می شوند. ویروس کرونا که اخیراً کشف شده است باعث بیماری ویروس کرونا COVID-19 می شود .

کووید 19 بیماری عفونی ناشی از ویروس کرونا است که اخیراً کشف شده است. آغاز شیوع این ویروس و بیماری جدید در ووهان چین، از دسامبر سال 2019 میباشد. COVID-19 اکنون یک بیماری همه گیر است که بسیاری از کشورها را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است.

اکثر افراد آلوده به ویروس کووید19 بیماری تنفسی خفیف تا متوسط را تجربه کرده و بدون نیاز به درمان خاص بهبود می یابند. افراد مسن و کسانی که با مشکلات پزشکی زمینه ای مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت، بیماری مزمن تنفسی و سرطان روبرو هستند، احتمال مبتلا شدن شان بیشتر است. بهترین راه پیشگیری و کاهش سرعت انتقال، آگاهی کافی از ویروس COVID-19 و نحوه انتشار آن است. با شستن دست ها و استفاده مکرر از الکل و عدم لمس صورت، از خود و دیگران در برابر عفونت محافظت کنید.

همه گیری ویروس کرونا در جهان بی سابقه است .تاکنون بر روی 213 کشور و سرزمین در سراسر جهان تاثیر گذاشته است.

ویروس COVID-19 در هنگام سرفه یا عطسه فرد آلوده، عمدتا از طریق قطرات بزاق یا ترشح از بینی و دهان پخش می شود، بنابراین مهم است که شما نیز آداب تنفسی را انجام دهید (به عنوان مثال با سرفه در آرنج خمیده).در حال حاضر، هیچ واکسن یا روش درمانی خاصی برای COVID-19 وجود ندارد. با این حال، آزمایش های بالینی زیادی در حال انجام است که درمان های بالقوه را ارزیابی می کند.سازمان جهانی سلامت (WHO) در پی ساخت واکسن برای بیماری کرونا میباشد.

کووید 19
ویروس کرونا

ویروس کرونا و اقتصاد جهانی

کرونا (COVID-19) امروزه داغ ترین خبر در جهان است و باعث ایجاد مشکلاتی در واردات و صادرات کالا و اجناس شده است.
در این مقاله مختصر توضیحاتی در رابطه با ویروس کرونا و تاثیر آن بر صنعت نمای ساختمان شرح خواهیم داد.
مواردی که در واردات و صادرات متریال ها اختلال ایجاد کرده اند اعم از تحریم ها، ویروس کرونا، قیمت ارز و دلار و …میباشد.
چند سالیست که ایران به تحریم هایی دچار شده که باعث اختلال در بیزینس شده است.تحریم ها باعث عدم واردات و صادرات متریال ها از جمله متریال های صنعتی و ساختمانی شده است.همین امر باعث کاهش موجودی کمپانی ها شده و واردات به سختی انجام میشود.
مورد دوم ویروس کرونا است که از دلایل اختلال در واردات و صادرات میباشد.بطور مثال چوب ترمو فنلاندی که از کشور فنلاند به سراسر دنیا صادر میشد امروزه به دلیل کرونا صادرات آن انجام نمیشود و همین موضوع باعث کمبود متریال و ناتمام ماندن پروژه ها شده است.
مورد دیگر قیمت ارز، قیمت دلار و قیمت یورو میباشد.با افزایش روز افزون و نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت ها دستخوش این نوسانات میشوند و ثابت نمی مانند.
 
گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
کرونا ویروس
کووید 19