ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر
Rate this post

ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

ورق کامپوزیت آلومینیوم را می توان، در طیف گسترده ای از رنگ های متنوع مانند سفید، مشکی، نقره ای، طلایی، قرمز، زرد، قهوه ای و بسیاری دیگر تولید کرد. با استفاده از فناوری، پانل های ACP در پوشش ها و الگوهای مختلف مانند ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر، ورق کامپوزیت طرح چوب، ورق کامپوزیت طرح آجر، ورق کامپوزیت براق، ورق کامپوزیت آینه ای و موارد دیگر موجود است. از ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر به دلیل جذابیت آن به طور گسترده ای برای فضای داخلی خانه و هتل استفاده می شود.

1. معرفی ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

پانل های acp سنگ دارای نمای گرانتی طبیعی هستند. الگوهای جذاب دانه گرانیت صیقلی روی یک صفحه کامپوزیت آلومینیومی است که نسبت به سنگ مرمر بسیار سبک تر و مقرون به صرفه تر است. ساخت مواد کامپوزیت آلومینیوم برای تقریباً هر کاربرد داخلی یا خارجی آسان است و پوشش فلوروپلیمر پیشرفته طوری طراحی شده است که جلوه پانل سنگ را برای دهه ها زیبا جلوه می دهد.
ورق کامپوزیت آلومینیوم سنگ مرمر گرانیت معمولاً از مواد مختلفی از جمله PVDF یا رنگ پلی استر تشکیل شده است. پانل ها با یک تکنیک پوشش منحصر به فرد ارائه می شوند که برای ایجاد خطوط مختلف روی سطح پانل استفاده می شود.

2. روند تولید ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

با بهره مندی از یک فرایند انتقال تصویر منحصر به فرد روی یک لایه پایه رنگ، رنگ آمیزی و الگوهای دانه گرانیت بسیار صاف شده را به پایان می رسد.روکش رویی شفاف جلای اصیل می بخشد و تضمین می کند که ظاهر طبیعی سنگ برای دهه ها به زیبایی پایدار می ماند. ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر سطح صاف و رنگ های زنده خود را حفظ می کند حتی در مواردی که در سخت ترین محیط های بیرونی استفاده می شود.

3. مزایای استفاده از ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

سطح پانل کامپوزیت آلومینیوم مرمر توسط رنگ امولسیون رزینی با کیفیت بالا که توسط تامین کنندگان قابل اعتماد ارائه می شود تزئین و محافظت می شود. در نمای ساختمان ها عملکرد فوق العاده ای دارد. عملکرد آن در توانایی در برابر آب و هوا، ثبات رنگ و درجه براقیت، توانایی مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و … میباشد. علاوه بر این، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر رطوبت ،مقاومت در برابر ضربه ،مقاومت در برابر اصطکاک، مقاومت در برابر سایش، نظافت آسان، نصب سهل و غیره از ویژگی های این متریال میباشد. ما می توانیم محصولات را با توجه به نیاز شما سفارشی کنیم.
این فرم پارامتر مشترک پانل کامپوزیت آلومینیومی سنگ مرمر گرانیت است، بسیاری از مشتریان ما طرح، سایز، رنگ را سفارش میدهند. لطفا برای رفع نیازهای خود با ما تماس بگیریدمردم پانل کامپوزیت آلومینیوم مرمر را ترجیح می دهند زیرا ارزانتر، سبکتر و با دوامتر از سنگ مرمر میباشد. مزیت اصلی پانل کامپوزیت آلومینیومی سنگ مرمر گرانیت این است که آنها طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها را ارائه می دهند. خطوط سنگی قابل مشاهده ای روی پنل وجود دارد که ظاهری ظریف و طبیعی می دهد.
امکانات تکنیک های ساخت ساندویچ پانل در 40 سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته اند. پیش از این، ساندویچ پانل ها محصولاتی مناسب برای ساخت و سازهای کاربردی و ساختمان های صنعتی در نظر گرفته می شدند.با این حال، ویژگی های خوب عایق بندی، تطبیق پذیری، کیفیت و ظاهر بصری جذاب آنها منجر به استفاده روزافزون و گسترده از پانل ها در طیف گسترده ای از ساختمان ها شده است.

کامپوزیت طرح مرمر
ورق کامپوزیت طرح سنگ مرمر

ورق کامپوزیت چه ویژگی هایی دارد؟

نگهداری آسان
مقاومت در برابر ضربه
وزن سبک و نصب آسان
قدرت لایه برداری فوق العاده
سطح صاف
رنگ های متنوع
عایق نسوز ، عایق حرارتی و صوتی
مقاوم در مقابل آب و هوا و آلاینده ها، خوردگی

ما به عنوان یک تولید کننده ورق کامپوزیت حرفه ای، دارای کیفیت بالا با رقابتی ترین قیمت، زمان تحویل سریع و خدمات فروش در خدمت شما هستیم.
گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.