ورق کامپوزیت سان متال

سان متال
Rate this post

ورق کامپوزیت سان متال

ورق کامپوزیت متریال نوینی است که با توجه به ویژگی هایی که دارد، متریال مناسبی برای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی میباشد.ورق کامپوزیت نسبت به دیگر متریال ها برتری هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است.مقاله پیش رو در رابطه با یکی از برندهای ورق کامپوزیت به نام ورق کامپوزیت سان متال می باشد.

ورق کامپوزیت وزن کمی دارد و نسبت به متریال های دیگر مانند سنگ، آجر و … سبک تر می باشد.
ورق کامپوزیت در برابر ضربه، عوامل جوی، نور خورشید و اشعه فرابنفش مقاوم می باشد.ورق کامپوزیت در برابر باران، باد، برف و … استحکام داشته و ضدآب میباشد. در نتیجه کارفرمایان میتوانند با خیال راحت از این متریال در نمای ساختمان و فروشگاه ها، دکوراسیون داخلی و … استفاده کنند.

یکی از برترین ویژگی های ورق کامپوزیت، ضدحریق (FR) بودن می باشد، که از این ویژگی در پمپ بنزین ها استفاده میشود.

ورق کامپوزیت سان متال

ورق کامپوزیت سان متال دارای رنگ های جذاب و متنوعی است که طراحان و کارفرمایان می توانند از آن برای پروژه های خود بهره مند شوند.
این ورق کامپوزیت میتواند متریالی مناسب برای جایگزینی متریال های قدیمی و پیشین باشد.ورق کامپوزیت سان متال متریالی نو پاست که آینده روشنی در پیش خواهد داشت.

ورق کامپوزیت سان متال در دو نوع معمولی و اکو تولید گردیده است که بسته به کارفرمایان و نوع پروژه ها که ورق مصرفی شیارخور باشد یا خیر از این دو نوع استفاده می گردد.
ورق کامپوزیت اکو دارای ضخامت کمتری است و برای تابلوی فروشگاه ها مناسب است.

[aparat id=’TOIh2′]

از ورق کامپوزیت سان متال میتوان در نمای فروشگاه ها، دکوراسیون، فضای داخلی مراکز تجاری و اداری و محیط هایی که نیاز به استحکام بالایی ندارند بهره مند شد.
لازم به ذکر است که رنگ های سیلور، مشکی، قرمز، سفید، کرم، نوک مدادی و زرد در کالیته رنگ های سان متال موجود می باشد و همچنین این برند در حال آماده سازی رنگ های جدید برای افزایش تنوع رنگی خود می باشد.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.

ورق-کامپوزیت-ارزان
ورق کامپوزیت سان متال