نصب چوب ترمو در نما

نمای-ساختمان-ترموود
Rate this post

نصب چوب ترمو در نما

نصب چوب ترمو در نما; استفاده چوب ترمو در نما باعث می‌شود که بنا بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به آموزش کارهایی که پیش و هنگام نصب چوب ترمو در نما نیاز است بپردازیم.

نصب روکش فلزی افقی و عمودی Lunawood

لطفاً رهنمودهای تصویری و دستورالعمل ها را با دقت بررسی کرده و مطالعه کنید.

نصب چوب ترمو در نمانصب افقی چوب ترمو در نما

پیش از نصب نما :

برای محافظت از چوب ها در مقابل نور مستقیم خورشید و عوامل جوی آنها را با روکش بسته بندی میکنند.همچنین چوب ها باید از زمین فاصله داشته باشند.

پیچ ها یا میخ های استیل ضد زنگ لازم است که به طور صحیح روکش های Lunawood را ببندند تا طول عمر بیشتری داشته باشد.برای داشتن نمایی با ماندگاری بالا باید گردش هوای کافی در پشت نما وجود داشته باشد.

نصب چوب ترمووود در نما
 
 
نصب افقی چوب ترمووود در نما
 
 
 
نصب چوب ترموود در نما
 
 
نصب افقی چوب ترموود در نما

نصب افقی ترموود در نما

نصب افقی ترمو در نما

نصب افقی ترمو در نمای ساختمان

نصب افقی ترمووود در نمای ساختمان

نصب افقی چوب ترموود در نمای ساختمان

نصب چوب ترموود در نما
 
نصب افقی ترموود در نمای ساختمانبیشتر رنگ های مات و لکه های بیرونی پوشش (با رنگدانه موجود برای حفظ رنگ و محافظت از اثرات اشعه ماوراء بنفش خورشید) برای لوناوود مناسب است.عملكرد سطحي باعث طول عمر بيشتر محصول مي شود.
 
نصب چوب ترموود در نمای ساختمان
 

نصب و راه اندازی چوب ترمو در نما:

ما پیشنهاد می کنیم که از سایزهای مناسب چوب ترمو، برای پروژه خود بهره مند شوید. انتخاب صحیح باعث میشود که شما در پایان کار با حداقل میزان پرتی (اضافه) چوب مواجه شوید.

محصولات روکش فلزی ما برای اطمینان از کیفیت ، با دقت تولید و بازرسی می شوند. با این حال ، این محصولات چوبی طبیعی هستند و در معرض تغییر در وزن ، تراکم ، رنگ ، دانه قرار دارند. نمای چوب به طور طبیعی در معرض تغییرات است زیرا رطوبت موجود در چوب با رطوبت هوا در نوسان است. تورم ، انقباض ، بررسی سطح و سایر حرکات قطعات جداگانه از موارد عادی در نمای چوب است. با این وجود ، با روکش های بیرونی Lunawood تورم و کوچک شدن در مقایسه با کاج خشک یا صنوبر خشک شده کیلین حداقل است.

در ساخت نمای بیرونی با محصولات Lunawood Tongue و Groove باید از کدهای ساختمان محلی استفاده کرد. اکثر کشورها ممکن است به پروانه ساخت احتیاج داشته باشند.

نکات ایمنی در حین کار

عینک ایمنی و ماسک گرد و غبار همیشه باید هنگام کار با چوب لوناوود فنلاند پوشیده شود. ما یک ماسک غبار، فیلتر کربن فعال را توصیه می کنیم. در هنگام نصب از دستکش استفاده کنید. حفاری ، اره ، سنباده یا ماشین کاری محصولات چوبی باعث ایجاد گرد و غبار چوب می شود. از استنشاق گرد و غبار چوب خودداری کنید یا از یک ماسک گرد و غبار یا سایر موارد محافظت برای محافظت شخصی استفاده کنید.

نقشه های مورد استفاده برای نشان دادن محل قرار دادن پیچ ها و میخ ها فقط برای اهداف مرجع است. نمای خارجی باید مطابق با الزامات نظارتی ساخته شود. ویدیوی چوب ترمو در نما را مشاهده کنید.

[aparat id=’QcAWy’]

نگهداری چوب ترمو در نما :

هر سطح خارجی که از چوب ساخته شده است، نیاز به نگهداری منظم دارد. سطوح را با مایعات و مقدار مناسب آب (یا آب صابون) تمیز کرده و بگذارید خشک شود.برای این کار میتوانید از قلم مو یا ابزار مشابه استفاده کنید.در هنگام تمیز کردن از آسیب رساندن به سطح بیرونی (نما) یا سطح نهایی خودداری کنید.
با متخصصان محلی خود در کارخانه های تولید چوب مشورت کنید.اگر سطوح بیرونی به طور منظم در برابر : اشعه مستقیم خورشید، خاک، بارندگی، گرد و غبار، ناخالصی های هوا حفظ نشود سطحی ایجاد می شود که طول عمر چوب های خارجی را به شدت کاهش می دهد.برای داشتن طول عمر بیشتر باید به طور مرتب از سطح مراقبت کنید.
 
تذکر :

هر نمای بیرونی متفاوت است و این راهنما را نباید در نظر گرفت تا چگونگی ساخت نما در هر شرایطی را تعیین کند. ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از اتکا به این راهنما ، قبول نمی کنیم.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.