کاربرد چوب ترمو در فضای باز

چوب-ترمو-در-فضای-باز
Rate this post

کاربرد چوب ترمو در فضای باز

چوب ترمو یک متریال مدرن است که جایگزین متریال های پیشین شده و سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه میباشد. چوب ترمو به چوب اصلاح شده با حرارت نیز معروف است. در طی عملیات حرارتی، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب اتفاق می افتد. این تغییرات برخی از ویژگی های اساسی آن را تغییر داده و بهبود می بخشد. این تغییرات شامل پایداری چوب، خطر کمتر ترک خوردگی و مقاومت در برابر پوسیدگی و قارچ ها و … است.
در فرآیند اصلاح حرارتی از دمای بالای کنترل شده برای خشک کردن چوب استفاده می شود.از هیچگونه ماده شیمیایی مضر در طول فرآیند استفاده نمی شود، بنابراین چوب اثرات زیست محیطی مضر در آینده ندارد. رنگ چوب ترمو می تواند از قهوه ای روشن تا قهوه ای طلایی باشد. نور خورشید به مرور زمان میتواند رنگ را به خاکستری نقره ای تبدیل کند.
ترمووود متریالی قابل تحمل و ایمن برای انواع مختلفی از سازه های باغ و فضای باز است.
ویژگی های چوب ترمو آن را برای کاربردهای بیرونی مانند آلاچیق، روف گاردن، فلاور باکس، مبلمان فضای باز و … مناسب می کند.
 
هم اکنون میتونید از طریق این لینک به لیست قیمت چوب ترمو ایرانی و ترمووود فنلاندی دسترسی پیدا کنید.
 

خلاصه مزایای چوب ترمو :

ماندگاری بهتر در برابر پوسیدگی => طول عمر بیشتر تا 30 سال
ثبات ابعادی بهبود یافته => محصولات ساختار خود را حفظ می کنند
بدون مواد شیمیایی => با خیال راحت در داخل خانه قابل استفاده است
افزایش مقاومت در برابر ترک خوردگی => یکپارچگی محصول حفظ می شود
باکتری ها از بین می روند => محصول استریل ایمنی بیشتر محیط زیست را تضمین می کند
سازگار با محیط زیست => به دلیل عاری بودن از مواد شیمیایی به محیط زیست آسیب نمیزند

فلاور باکس (گلدان چوبی)

فلاور باکس یا گلدان چوبی متریالی جذاب و مفید برای جایگذاری گل و گیاهان زیبا در باغ یا پاسیوی آپارتمان میباشد. شما می توانید زیباترین فلاورباکس را در باغ خود به نمایش بگذارید.محصولات عرضه شده توسط گروه تجاری معماری کیان مستقیما از کارخانه چوب ترمو لوناوود فنلاند میباشد.

چوب ترمو شده متریالی متنوع برای کاربردهای خارجی و داخلی در تمام مناطق آب و هوایی است. ما بهترین کاج نوردیک و خاکستر نوردیک را از میان جنگل ها در شعاع 150 کیلومتری آسیاب ها انتخاب می کنیم. فرآیند اصلاح حرارتی فقط از گرما و بخار استفاده می کند تا هر الیاف تخته تا هسته چوب تغییر کند.

فلاورباکس ترمو
فلاورباکس

آلاچیق چوبی یا پرگولا

چگونه می توان باغ یا بالکن خود را به یک مکان خاص تر تبدیل کرد؟ آلاچیق چوبی مناسب برای محیط های بیرونی است، که محیطی دلپذیر و آرام را برای اوقات فراغت با دوستان و خانواده فراهم می کند. با آلاچیق چوبی فضای متفاوتی در اختیار شما قرار می گیرد و افراد در برابر آفتاب و باران محافظت می شوند.

ایجاد یک باغ رویایی با آلاچیق چوبی و دیوارهای جداکننده آسان است. آلاچیق ها حریم خصوصی را ایجاد می کنند و برای خنک شدن از گرمای خورشید سایه می بخشند.یک دیوار پارتیشن شیک مرزها را در باغ ها یا محیط ساخته شده به روشی طبیعی مشخص می کند.

روف گاردن

آیا فکر کرده اید که پشت بام خود را به یک باغ تبدیل کنید؟

روف گاردن معمولاً از گیاهان بزرگتر تشکیل می شود که مملو از ترکیبی از گیاهان همیشه سبز، گل، بوته و علف است. روف گاردن ممکن است شامل وسایل فضای باز باشد و می توان آن را به عنوان یک اتاق بیرون در نظر گرفت.

چگونه می توان وزن را پایین نگه داشت؟ گلدان های ساخته شده از چوب ترمو معمولاً بسیار سبک وزن هستند. گلدان های سفارشی حجیم تر هستند و می توان آنها را با ته کاذب در آنها طراحی کرد تا به کاهش کل خاک مورد نیاز برای پر کردن آنها کمک کند.

روف-گاردن
روف گاردن

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت ، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.