چوب ترمو و موارد استفاده آن

ترمووود در کف
Rate this post

چوب ترمو و موارد استفاده آن

1- مبلمان بیرونی

موارد استفاده :
پارک ها، آلاچیق، مبلمان شهری، مناطق گردشگری، زمین های ورزشی و …

مشخصات :

پایداری ابعادی، دوام  و ماندگاری، غیر سمی، مقاوم در برابر عوامل جوی و آب و هوا، ضدحریق، سبک
چوب ترمو لوناوود (Lunawood Thermowood) به دلیل پایداری بعدی و دوام، گزینه مناسبی برای انواع کاربردهای خارجی است.
مواد اولیه فقط از جنگل های پایدار اسکاندیناوی حاصل می شود.گونه های اصلی چوب اصلاح شده کاج و صنوبر Nordic گواهی شده PEFC هستند که مطابق با الزامات خاص و دقیق درجه بندی می شوند.مبلمان پارك ساخته شده از مواد اوليه چوب ترمو لوناوود، قابل برش آسان است و سطح آن امكان استراحتی بدون دردسر را فراهم مي كند.این نوع از مبلمان در شهرها، خیابان های بزرگ و شلوغ شهرها، ذخایر روستایی، زمین های بازی مدرسه، پارک های حومه شهر، زمین های ورزشی یا هر مکان در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد.

مبل ترمو
نیمکت ترمو

موارد استفاده :

درب، پنجره، مبلمان

مشخصات :

مقاوم در برابر آب و هوا، پایداری بعدی، مناسب برای کلیه اقلیم ها، عایق حرارتی، غیر سمی، بدون رزین
چوب ترمو ماده اولیه خوبی برای پردازش بیشتر در مصارف صنعتی است.این متریال بسیار مناسب برای درها، پنجره ها و مبلمان داخلی و خارجی(نمای ساختمان) میباشد.به لطف دوام و توانایی حفظ شکل، چوب ترمو لوناوود می تواند در برابر شرایط بسیار خاص مقاومت کند.
سایر خصوصیات بهبود یافته مانند ظرفیت عایق بندی بهتر و یا این واقعیت که چوب ترمو حاوی هیچ ماده شیمیایی نیست، مطمئناً از نظر صنعتی سودمند و مهم است.شما می توانید Thermowood کاج و صنوبر، اره شده یا ماشین کاری را، در ابعاد مختلف انتخاب کنید.

چوب ترمو
دکوراسیون داخلی

5- دکوراسیون ترموود

موارد استفاده :

برای برنامه های کاربردی در فضای باز مانند نما و عرشه توصیه می شود

مشخصات :

پایداری طول، مقاومت در برابر پوسیدگی چوب، سازگار با محیط زیست، غیر سمی
کامپوزیت پلاستیکی Lunawood Thermowood(TWPC) پایدارترین کف کامپوزیت چوب موجود در بازار است.این ماده در مقابل تغییرات دما بهتر از سایر مواد کامپوزیت است.
TWPC یک انتخاب برجسته برای عرشه ها و باغ ها در فضاهای خصوصی و عمومی است.نسبت به همه شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است.به دلیل خراب شدن همی سلولز (زنجیره های قند)، الیاف Thermowood دیگر حاوی مواد مغذی کافی برای حمایت از قارچ های پوسیدگی نیستند.
الیاف ترمووود مورد استفاده در فرایند تولید کامپوزیت یک محصول فرعی تولید ترمووود است و بیش از 60٪ مواد آن Thermowood است.کامپوزیت لوناوود فاقد PVC است، برش های غیر سمی را می توان به عنوان زباله های چوبی سوزاند یا بازیافت کرد.

مقاومت در برابر پوسیدگی چوب

این محصول حاوی رزین یا مواد دیگری نیست که که باعث مقاومت در برابر پوسیدگی چوب میشود

ترکیبات سازگار با محیط زیست

پلاستیک بازیافت شده Lunawood TWPC 42 x 200 حدود 20٪ از مواد را تشکیل می دهد.

ایمنی

این محصول فاقد مواد شیمیایی سمی، بدون شکاف و اصطکاک مناسب است

ظرافت و طراحی مدرن

با یک سیستم ثابت پنهان که نصب و راه اندازی آسان و سریع را فراهم می کند

6- عرشه ترموود (کف یا دک)

مشخصات :

استقامت آب و هوا ، پایداری بعدی ، مناسب برای کلیه اقلیم ها ، عایق حرارتی غیر سمی ، بدون رزین
لوناوود به دلیل پایداری و دوام، یک متریال کف عالی است.خاصیت عایق بندی بهتر باعث شده است که برای جوشکاری از آن استفاده شود زیرا تغییرات گرما و سرما را متعادل می کند و حتی پابرهنه راه رفتن را نیز لذت بخش می کند.دک لوناوود بدون رزین و عاری از سم، سبک و نصب آن آسان است.
تابلوهای عرشه گسترده با استفاده از فناوری لمینیت چسب تولید می شود.لوناوود قادر به ارائه تخته های دک گره دار 210 میلی متر عرض با پنهان PROFIX به دلیل اصلاح حرارتی و چسبندگی است.ثبات ابعادی و مقاومت خم شدن فوق العاده ای دارد.
با توجه به دمای بالای فرایند عملیات ترمووود، رزین از چوب خارج می شود.این کیفیت بصری بالا را برای هر دو روکش بدون پوشش و روکش LunaThermo-D تضمین می کند.رنگ چوب تحت تأثیر درجه حرارت و زمان تصفیه قرار می گیرد.
دو لایه از روغن چوب رنگدانه در یک محیط کارخانه کنترل شده استفاده می شود و یک پوشش رنگ و یکنواخت رنگ ثابت ایجاد می کند.این محصول آماده نصب است و برای اطمینان از حفظ رنگ، نیازی به پوشش فوری ندارد.
مانند همه چوب های نرم، شکاف هایی رخ می دهد و به دلیل تراکم های مختلف است.هنگامی که محصول در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، خاکستری نقره ای زیبا به نظر می رسد مگر اینکه با محافظت از سطح رنگدانه محافظت شود.

نصب و راه اندازی

Lunawood را منحصر به فرد PROFIX مخفی کلیپ تثبیت را قادر می سازد نصب و راه اندازی سریع و آسان از عرشه و ایجاد یک ظاهر تمیز و زیبا بدون پیچ قابل مشاهده است.

خصوصیات :

D در LunaThermo-D مخفف دوام است.در کنار ظاهر، دوام بیولوژیکی یک ویژگی مهم در کاربردهای نهایی محصولات در این کلاس درمانی است.تورم مماس و انقباض ناشی از رطوبت کم است.

ترمووود کف
چوب ترمو در کف

7- نمای ترموود

مشخصات :

استقامت آب و هوا، پایداری بعدی، مناسب برای کلیه اقلیم ها، عایق حرارتی غیر سمی، بدون رزین

نمای Thermowood یک راه حل اکولوژیکی و بدون مواد شیمیایی برای روکش و نمای خارجی است.دامنه محصول تابلوهای روکش دار گسترده ای راتولید می کند که از فناوری لایه سازی چسب استفاده میشود.Thermowood اجازه می دهد تا از چوب نرم اسکاندیناوی با موفقیت در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب استفاده شود.روکش بیرونی عاری از رزین و مقاوم در برابر پوسیدگی میباشد.

روکش بیرونی بدون پوشش LunaThermo-D می تواند 30 سال عمر مطلوب داشته باشد.این واقعیت براساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش فلزی در برابر آب و هوا از جمله مکان، ارتفاع و طراحی است.در صورت روکش شدن، عمر محصول طولانی تر نیز خواهدشد. به شرطی که این پوشش مطابق با توصیه های تولید کننده باشد.

چوب ترمو دک
چوب ترمووود در کف
گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.