چوب ترمو ارزان

چوب-ترمو-ارزان
Rate this post

چوب ترمو ارزان

چوب ترمو چیست؟چوب توسط یک فرایند کاملاً طبیعی و غیر سمی در مکانی که دمای آن بیش از 100 درجه میباشد انجام می شود. فرآیند گرمایش در محیطی فاقد اکسیژن انجام می شود و ترکیبات آلی سلول های الوار را از بین می برد تا چوب را به طور دائمی اصلاح کند. محصول چوبی حاصل، با حداقل جذب رطوبت و بسیار پایدار است. ماندگاری آن نیز افزایش یافته و چوب در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم میشود.چوب ترمو سبک وزن است و برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می باشد. علاوه بر تغییر ساختار داخلی چوب در نتیجه عملیات حرارتی شدید، چوب ترمووود متفاوت به نظر می رسد.

اصلاح حرارتی یک فرآیند کنترل شده رایانه ای است که در یک کوره مخصوص در دمای بالا انجام می شود.در فرآیند ترمو فقط از بخار و گرما بدون افزودن مواد شیمیایی استفاده می شود. رنگ چوب ترمو شده از قهوه ای روشن تا متوسط متفاوت است. فرایند ترمو زیبایی طبیعی ساختار چوب را به ارمغان می آورد. چوب اصلاح شده متوسط برای استفاده در محیط داخلی مناسب است، زیرا متریال مناسبی برای کفپوش و تخته است. چوب اصلاح شده موجب پایداری و دوام ابعادی می شود و طول عمر چوب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بنابراین چوب اصلاح شده شدید برای استفاده داخلی و خارجی مناسب است. بیشترین کاربرد آن به عنوان کف پوش، روکش و کف است. به دلیل پایداری بالا می توان از آن در اتاق های مرطوب و کف های گرم نیز استفاده کرد. چوب اصلاح شده حرارتی در مقایسه با چوب اصلاح نشده دارای ماندگاری بسیار طولانی، پایداری بعدی و رطوبت کمتری است. تمام مزایای چوب ترمو، آن را به گزینه ای سازگار با محیط زیست تبدیل کرده و در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

چرا باید چوب ترمووود را انتخاب کنید؟

چوب ترمو شده مزایای بی شماری را ارائه می کند، زیرا وزن سبک و پایداری ابعادی آن تنها دو مورد از عواملی است که در بسیاری از پروژه ها چوب اصلاح شده با حرارت را به گزینه اول تبدیل می کند. به لطف دوام و کمترین میزان رطوبت، به اندازه چوب طبیعی تاب نمی یابد و از بین نمی رود.در عوض سال ها شکل خود را حفظ می کند تا با نگهداری بسیار کم عملکرد بهینه را تضمین کند.مقاومت آن در برابر کپک زدگی، پوسیدگی و حشرات یک نکته مثبت دیگر است. “با توجه به نحوه درمان چوب ترمووود فقط با استفاده از گرما و بخار آب، به جای استفاده از مواد شیمیایی که به طور معمول استفاده می شود، اجازه می دهد فرآیند بسیار سازگار با محیط زیست باشد. به همین دلیل است که افراد اکثرا این فرآیند را به همراه قدرت و دوام آن انتخاب می کنند. ” فرآیند بدون مواد شیمیایی که برای اصلاح چوب استفاده می شود در مقایسه با سایر گزینه های شیمیایی برای سلامتی مفید است.حتی تماس با الوارهای شیمیایی یا تنفس در هوای اطراف آن می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد. بنابراین ترمووود یک جایگزین سالم و ایمن برای الوارهای تحت فشار است که معمولاً یافت می شود.

چوب-ترمو-ارزان-قیمت
چوب ترمو ارزان

به دلیل مقاومت در برابر ضربه و کیفیت حرارتی عالی، چوب ترمووود یک انتخاب طبیعی برای روکش است.همچنین می تواند با موفقیت در سایر برنامه های فضای باز، از جمله مواردی که تحت شرایط مداوم مرطوب مانند تخته و الوار، سایدینگ و کف قرار دارند، مورد استفاده قرار گیرد.حتی در محیط های کم ثبات و دارای رطوبت بالا، مانند زیرزمین ها، راه حل های رشک برانگیزی ارائه می دهد.برخلاف محصولات چوبی تحت فشار، از چوب ترمو وود می توان به همراه فلز استفاده کرد.رطوبت کم آن به این معنی است که فلزات با چوب اصلاح شده حرارتی تماس نمی گیرند، هرچند که فولاد ضد زنگ همیشه توصیه می شود.

روکش ترموود با دوام و نگهداری کم

ThermoWoodبا عملیات حرارتی تیمار کاج و صنوبر فنلاندی تا دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد تولید می شود. در طی عملیات حرارتی، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب اتفاق می افتد که برخی از خصوصیات اساسی آن را تغییر داده و بهبود می بخشد. محصول بدست آمده یک الوار با دوام و پایدارتر است و یک ماده روکش ایده آل برای استفاده در مناطق در معرض، مانند دیوارهای خارجی است.

محیط زیست

چوبی که برای تولید ترمو استفاده می شود، در جنگل های فنلاندی تولید می شود که کاملاً تحت سیستم صدور گواهینامه جنگل داری فنلاند هستند، به همین ترتیب می توانید مطمئن باشید. از جنگل های خوب مدیریت شده و پایدار تأمین می شود. فرآیند عملیات حرارتی نیازی به مواد افزودنی شیمیایی ندارد. عملکرد بهبود یافته به سادگی با استفاده از گرما و بخار کنترل شده حاصل می شود.

چگونه می توانم چوب ترموود با بالاترین کیفیت را تهیه کنم؟
می توانید انواع چوب ترمو اصلاح شده را با بالاترین کیفیت از گروه تجاری معماری کیان تهیه کنید. ما در بازار چوب ترمو پیشگام هستیم.

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.