ورق کامپوزیت مکس متال

ورق-کامپوزیت-مکس-متال در نما
Rate this post

ورق کامپوزیت مکس متال

ورق کامپوزیت آلومینیوم، معروف به ACP شامل یک صفحه تخت متشکل از دو ورق آلومینیوم با روکش کویل نازک است که به یک هسته غیر آلومینیومی متصل شده اند. پانل های آلومینیوم کامپوزیت قیمت مناسبی دارند، می توانند در هر اندازه و شکلی برش داده و شکل بگیرند، بنابراین آنها را برای سیستم های روکش خارجی، تزیین سقف و تابلوهای علامت مناسب می کند. ACP مزایای فنی مختلفی نسبت به متریال های پیشین از جمله وزن سبک، بسیار انعطاف پذیر، نصب آسان، بادوام همراه با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها ارائه می دهد.ورق کامپوزیت آلومینیوم  متریالی جذاب برای افزودن ظرافت و جلوه مدرن به ساختمان ها است.

مهمترین عامل تقاضای روز افزون بازار جهانی ACP شامل کاربردهای فزاینده در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل، ساختمان و تابلوهای تبلیغاتی به دلیل خواص متعددی مانند سبک بودن، مقاومت در برابر آتش، غیر قابل احتراق، مقرون به صرفه بودن، و عایق صوتی میباشد.

افزایش تقاضا برای پانل کامپوزیت آلومینیوم به دلیل استاندارد سازی در صنعت ساختمان و ساخت، رشد بازار را تسریع می کند.کد بین المللی ساختمان در حال ظهور با طراحی های منحصر به فرد، پایداری و بهره وری انرژی بیشتری را فراهم می کند که تقاضا برای پانل های کامپوزیت آلومینیوم را در طی سال های آینده پیش می برد.علاوه بر این، ساخت روزافزون کارخانه ها، کارخانه های تولیدی، استادیوم ها و دفاتر سازمانی تأثیر مثبتی بر بازار پانل آلومینیوم کامپوزیت در سراسر جهان خواهد داشت.

طبق گزارش ساخت جهانی 2030 توسط چشم انداز ساخت و ساز جهانی و اقتصاد آکسفورد، صنعت ساخت و ساز جهانی انتظار می رود تا سال 2030 به 8 تریلیون دلار برسد.چندین اقتصاد در حال توسعه مانند هند، چین و عربستان سعودی بیشتر روی پروژه های ساختمانی آینده تمرکز دارند. به عنوان مثال برنامه “ساخت در هند” که توسط دولت هند آغاز شده است، به ویژه برای تشویق شرکت ها برای تولید محصولات خود در هند طراحی شده است. این طرح در حال ساخت پروژه های جدید تجاری در هند است. از طرف دیگر، هزینه نگهداری منظم و تعمیر بالای پانل کامپوزیت آلومینیوم، تقاضای روزافزون بازار را طی سال های آینده با مشکل روبرو خواهد کرد.

کامپوزیت-مکس-متال
ورق کامپوزیت در نما

بر اساس نوع، بازار جهانی آلومینیوم کامپوزیت پانل به دو نوع مقاوم در برابر آتش، ضد باکتری و آنتی استاتیک تقسیم شده است. پیش بینی می شود بخش مقاوم در برابر آتش بیشترین سهم بازار را در طول دوره پیش بینی به دلیل ویژگی های چشمگیر آن مانند جلوگیری از حوادث آتش سوزی در بخش مسکونی یا تجاری به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، اولویت روزافزون پانل کامپوزیت آلومینیوم مقاوم در برابر آتش در بخش مسکونی و غیر مسکونی، تقاضای بازار را بیشتر می کند. این پانل ها نه تنها در برابر آتش مقاوم هستند بلکه در برابر باکتری ها و میکروب ها نیز محافظت می کنند.

ورق کامپوزیت مکس متال (Maxmetal)

ورق کامپوزیت آلومینیوم که با نام تجاری Maxmetal ارائه می شود، یک متریال دارای روکش منحصر به فرد و همه کاره است که در بهبود روند جدید معماری مدرن استفاده می شود.ورق کامپوزیت Maxmetal در استان آذربایجان شرقی توسط شرکت ایستا کامپوزیت ورق رایان تولید و عرضه میشود.

Maxmetal Aluminium Composite Panel یک متریال آلومینیومی است. ورق کامپوزیت نوع ساندویچی شامل یک هسته پلاستیکی پلی اتیلن غیر سمی است که محکم بین دو ورق آلومینیوم پیوند خورده است. ساختار مقاوم آن از فلز لایه ای و هسته پلیمری مقاومت فوق العاده ای را ارائه می دهد. سطح آلومینیوم صاف و یکنواخت با پوشش رنگی از نظر بصری جذاب است.ورق کامپوزیت مکس متال برای استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ایده آل است.

ورق آلومینیوم کامپوزیت مکس متال یک متریال ساختمانی پیشرفته برای استفاده در کاربردهای مختلف مانند نمای ساختمان، تابلوی فروشگاه ها و … است که ویژگی های منحصر به فرد آن اعم از کویل آلومینیومی 0.3 که باعث شده به راحتی قابل شیار باشد و ثابت بودن رنگ و کیفیت جدانشدن پلی اتیلن از آلومینیوم باعث شده این متریال دارای 15 سال گارانتی باشد. .در طول سال ها، ورق کامپوزیت مکس متال به طور فزاینده ای توسط معماران، مهندسان و پیمانکاران مورد استفاده قرار گرفته است، و جایگزین متریال های معمولی خارجی و داخلی ساختمان مانند گرانیت و سنگ مرمر و پانل های شیشه شده است.

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت مکس متال

ورق کامپوزیت مکس متال می تواند به اشکال مختلف کار شود. ورق کامپوزیت این امکان را فراهم می کند تا سطوح منحنی در رنگ های چشمگیر پیچیده شود تا ظرافت جدیدی در ساختمان ها و سازه ها ایجاد شود.این متریال همچنین مستحکم و سخت، سبک وزن و با دوام است و از خواص عایق حرارتی و صوتی خوبی برخوردار است. از دیگر خواص ورق کامپوزیت آلومینیوم مکس متال می توان به سهولت در نگهداری، مناسب بودن برای هر چهار فصل، سهولت ماشین کاری و ساخت، ضد زلزله، صاف بودن سطح، مقاومت بالا در برابر خوردگی اشاره کرد و بنابراین باعث لکه دار شدن سطوح مجاور و غیر سمی نمی شود. ورق کامپوزیت مکس متال دارای مزایای زیادی نسبت به سنگ گرانیت و سنگ مرمر و شیشه هستند که معمولاً به عنوان متریال نمای ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، ورق آلومینیوم کامپوزیت ما به دلیل وزن سبک  به اشکال مختلف تبدیل میشود.سنگ مرمر نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، با این وجود قیمت آن گران تر است زیرا حمل و نقل آن به دلیل وزن زیاد، سخت تر است علاوه بر این، ساختمان باید از نظر ساختاری مقاوم تر باشد تا بتواند در برابر وزن روکش های مرمر خارجی مقاومت کند و در نتیجه هزینه های کل ساختمان و ساخت را افزایش میدهد.

برای شیشه، خطر خرد شدن ممکن است آن را برای استفاده به عنوان نمای خارجی نامناسب کند. ورق کامپوزیت مکس متال، با توجه به مقاومت کششی بالا و استحکام آن شکننده نیستند.ورق کامپوزیت مکس متال همچنین می توانند در رنگ های مختلفی از جمله : سیلور، نوک مدادی، سفید و … (برای مشاهد کالرچارت مکس متال کلیک کنید)تولید شوند و همچنین با توجه به نصب آسان تر و با کیفیت متریال بهتری در مقایسه با پانل های شیشه ای است.

معماری مدرن با استفاده از ورق کامپوزیت مکس متال

ورق کامپوزیت مکس متال در حال تبدیل شدن به یک متریال نمای محبوب در معماری مدرن امروزی است. وقتی صحبت از سازگاری و دقت می شود، یکی از مصالح معماری ارجح در صنعت ساختمان است. ورق کامپوزیت مکس متال نه تنها ظاهری مدرن و یکپارچه ایجاد می کند، بلکه طیف گسترده ای از کاربرد و ویژگی ها را نیز دارد. ورق کامپوزیت مکس متال در برابر ضربه بالا مقاوم و با دوام است. این سیستم برای مقاومت در برابر تغییرات جوی برای مدت زمان طولانی ساخته شده است. یک متریال معماری با نگهداری کم که مقاومت پیچشی بالایی را از خود نشان می دهد، ایده آل برای هر راه حل ساختمانی با رنگ و اندازه گسترده ای است. بعلاوه، برخلاف سایر مصالح معماری، نصب آن آسان و سریع است و دارای خواص عایق حرارتی و صوتی است.

برخی ویژگی های ورق کامپوزیت مکس متال

مقاومت در برابر هوا : مقاومت در برابر عوامل جوی و اشعه ماورا بنفش (UV)، مناسب برای همه محیط های طبیعی بدون تغییر رنگ.

اقتصادی:ACP  از ورق آلومینیوم و هسته پلاستیکی با کیفیت بالا استفاده می کند ، حمل و نقل آن سبک است و باعث صرفه جویی در وقت پروژه می شود.

سبک وزن:سبک وزن، مستحکم و دارای انعطاف پذیری خوبب است و به راحتی قابل پردازش و نصب میباشد.

محیط:عدم تغییر پوشش، عدم آلودگی، مقاومت به اسید و ضد قلیایی در برابر حلال.

رنگ:ما می توانیم بیش از 40 نوع رنگ را برای انتخاب شما ارائه دهیم.

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان
ورق کامپوزیت مکس متال

در حمل ورق کامپوزیت استانداردها را رعایت کنید :

1-در هنگام بارگیری و تخلیه و همچنین حمل و نقل مراقبت کنید تا از ضربه به سطح ورق کامپوزیت جلوگیری شود.
2-ورق کامپوزیت بدون توجه به هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی باید صاف گذاشته شود. اگر به صورت پهلو بچرخید، ورق باید به کف عمودی باشد، پانل ها باید از نزدیک خم شوند. فضای ذخیره سازی نباید بیش از 6 ماه باشد.
3- ورق کامپوزیت مکس متال می تواند اره، برش، شکاف، خم شدن، مشت و نقاشی باشد.
4-شکاف باید از تیغه تیز و شکل “V” استفاده کند. عرض پایین شیار باید 2.5-4 میلی متر باشد، سرعت چرخش 2000-3000 در دقیقه و سرعت شیار 3-5 متر در دقیقه است. برای جلوگیری از ذوب شدن پانل آلومینیوم در هنگام ذوب شدن چسب شکاف دار ، ما باید پلی استر 0.2-0.4 میلی متر را بالاتر از پانل آلومینیوم رزرو کنیم و 20 میلی متر را در لبه پانل ها ذخیره کنیم.
5- باید ورق کامپوزیت ها را یکبار یکنواخت خم کنید و مرتباً خم نکنید.
6-در صورت بارندگی، ژل سیلیکا را پر نکنید.
7-برای جلوگیری از تفاوت رنگ، لطفاً مطابق با پیکان در جهت نصب، نصب کنید.
8-قبل از اتمام پروژه در صورت ایجاد خراش و ساییدگی سطح ورق، روکش محافظ را جدا نکنید. ما پیشنهاد می کنیم ظرف 45 روز پس از اتمام پروژه آن را جدا کنید.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو ضدحریق (کندسوز) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.