بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو
5/5 - (9 امتیاز)

ورق کامپوزیت به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مانند سبکی، قابلیت شکل پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و … یکی از متریال های محبوب در صنعت تابلوسازی به شمار می‌رود. ورق های کامپوزیت در اصل جزو مواد اولیه‌ی پرکاربرد در این صنعت هستند که در ساخت زمینه انواع تابلوها و گاها ساخت حروف سه بعدی و برجسته، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو را معرفی کرده، ویژگی های کامپوزیت مناسب برای تابلو را برشماریم و به بررسی قیمت ورق کامپوزیت تابلویی بپردازیم. پس اگر در صنعت ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت دارید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

ویژگی های بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

در این که همه انواع ورق های کامپوزیت برای ساخت تابلو تبلیغاتی مناسب هستند، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد! اما قطعا در نظر داشتن برخی ویژگی ها و خصوصیات در انتخاب ورق کامپوزیت تابلویی، نه تنها باعث افزایش زیبایی کار نهایی می‌شود بلکه دوام و کارایی آن را نیز افزایش می‌دهد. این ویژگی های کلیدی عبارتند از؛

مقاومت در برابر UV

تابلوهای تبلیغاتی که در سردر مغازه ها، ادارات و اماکن صنعتی نصب می‌شوند دائما در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارند. بنابراین بهتر است ورق کامپوزیتی که برای ساخت این تابلوها انتخاب می‌شود، از مقاومت کافی در برابر UV برخوردار باشد تا دچار رنگ پریدگی و خرابی نشود.

مقاومت در برابر رطوبت

از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب ورق کامپوزیت برای ساخت تابلو، مقاومت در برابر آب و رطوبت است. البته که اکثر پنل های کامپوزیت واجد این ویژگی هستند، ولی با این حال بهتر است حتما این مورد را مدنظر قرار دهید. چون در غیر این صورت تابلوی ساخته شده، طول عمر چندانی نخواهد داشت و به اعتبار شما که سازنده آن هستید لطمه خواهد زد!

مقاومت در برابر خط و خش

ورق کامپوزیت همانطور که در مقدمه بحث هم گفتیم، غالبا برای ساخت زمینه و بک گراند تابلوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است علاوه بر موارد گفته شده، در برابر خط و خش هم مقاوم باشد تا در حین نصب المان های اصلی تابلو، دچار آسیب نشود.

وزن سبک

بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو تبلیغاتی، بدون شک وزن سبکی دارد! اگر غیر از این باشد بعد از پیاده سازی و نصب حروف و اشکال دیگر بر روی آن، وزن کلی تابلو بسیار سنگین خواهد شد. همین سنگین بودن وزن تابلو نیز دردسرهای زیادی مثل نصب و جابجایی دشوار، هزینه بالا و … را به دنبال خواهد داشت.

 

ویژگی بهترین ورق کامپوزیت تابلویی

بهترین برندهای ورق کامپوزیت تابلویی

هم اکنون در بازار، انواع متعددی از پنل های کامپوزیت متعلق به برندهای ایرانی و خارجی موجود است. ولی ما در گروه تجاری معماری کیان، خرید کامپوزیت پنل های متعلق به برندهای زیر را به تابلوسازان توصیه می‌کنیم؛

  1. ورق کامپوزیت دلتاباند
  2. ورق کامپوزیت پلاس باند
  3. ورق کامپوزیت آلومکس (برای تابلوهایی با ابعاد بزرگ تر)

چون هم از لحاظ کیفیت و میزان ضخامت آلومینیوم، درجه 1 هستند و هم این که در مقایسه با نمونه های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند. در نتیجه استفاده از آن ها هم به نفع تابلوساز خواهد بود و هم به نفع مصرف کننده و صاحب کسب و کار!

قیمت ورق کامپوزیت برای تابلو

ضخامت لایه آلومینیوم، کیفیت ورق کامپوزیت، برند تولیدکننده، ابعاد، رنگ و … همگی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق کامپوزیت تابلویی هستند. همچنین فروشنده این متریال و این که آیا عرضه کننده مستقیم است یا خیر نیز در تعیین قیمت آن، تاثیر مستقیم خواهد داشت. به عبارت دیگر شما با انتخاب عرضه کننده مستقیم پنل های کامپوزیت متعلق به برندهای معرفی شده، موفق به خرید آن ها با قیمت بسیار پایین‌تر خواهید شد.

گروه تجاری معماری کیان فروشنده مستقیم پنل های کامپوزیت ایرانی می‌باشد. پس برای اطلاع از قیمت ورق کامپوزیت برای تابلو و خرید کامپوزیت مدنظرتان با پایین‌ترین قیمت بازار فقط کافیست با شماره 02191018018 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *