ورق کامپوزیت آیینه ای (Mirror)

ورق-کامپوزیت-آیینه-ای طلایی
Rate this post

ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی

ورق کامپوزیت آیینه ای یکی از متریال هایی است که امروزه بسیار محبوب شده و در موارد گوناگون از آن استفاده میشود.ورق کامپوزیت جایگزین مناسبی برای برخی از متریال هاست و گاها استفاده از ورق کامپوزیت مقرون به صرفه تر میباشد.
ورق کامپوزیت انواع گوناگونی دارد که می توان به ورق کامپوزیت طرح چوب، ورق کامپوزیت طرح سنگ، ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی و … اشاره کرد.

ورق کامپوزیت آیینه ای Mirror در اصل از سه لایه تشکیل شده است که همراه با پوششی از آیینه های بسیار تحت فشار مانند رنگ (PE یا PVDF) برای ایجاد یک صفحه تخت که نمایانگر هنر و همچنین نمای سنتی و عاشقانه است ترکیب می شوند. دو لایه از ورق های آلومینیومی بطور دائم با هسته داخلی پلی اتیلن به هم پیوسته اند که با پوشاندن آن از طریق رنگ، سطح را مسطح تر و بسیار مقاوم می کند. نکته مهم این است که فقط قسمت جلوی پنل با رنگ PE یا PVDF (پلی استر) پوشانده شده است. در زیر برخی از ویژگی های ورق کامپوزیت آیینه ای قرار دارد.

ویژگی های ورق کامپوزیت آیینه ای (ACM)

ورق کامپوزیت آیینه ای به دلیل ویژگی های بسیار خوبی از قبیل خواص ضدحریق عالی، عایق صوتی، مقاومت و دوام، صافی سطح به خوبی شناخته شده اند. در کنار این ویژگی ها مهمترین موردی که ورق کامپوزیت آیینه ای را پوشش می دهد، مقاومت در برابر آب و هوا است زیرا نتایج نشان می دهد ورق کامپوزیت آیینه ای می تواند در برابر سخت ترین شرایط هوا برای ده ها سال بدون هیچگونه آسیبی سالم بماند.

ورق کامپوزیت آیینه ای طی چند سال گذشته مورد تقاضای زیادی بوده است.این محبوبیت به این دلیل است که ورق کامپوزیت های دارای روکش آینه گزینه های کاملاً متنوعی با ویژگی های سازگار ارائه می دهند. متداول ترین کاربردهای ورق کامپوزیت های آینه ای استفاده در تابلو و سقف های دیواری، تزئین در آشپزخانه ها و بالکن ها، تزئینات فروشگاه، روکش های داخلی و خارجی است.

ورق-کامپوزیت-آیینه-ای
ورق کامپوزیت آینه ای

ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی یکی از انواع ورق کامپوزیت می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.کاربردهای گوناگونی دارد و دارای نمایی بسیار جذاب می باشد.ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی در اغلب پروژه ها، در دکوراسیون و نمای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.
ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی دارای مقاومت و استحکام بالایی است و همچنین طراحی زیبایی دارد و برای مخاطبان و معماران جذابیت خاصی دارد.وزن ورق کامپوزیت آیینه ای طلایی کمتر از متریال های دیگر مانند آیینه می باشد.
شست و شوی آن آسان است و به راحتی تمیز میشود.همچنین نصب آن نسبت به دیگر متریال ها راحت تر میباشد.

کاربردهای ورق کامپوزیت آیینه ای

1) نمای بیرونی ساختمان، دیوار پانل در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، دفاتر، بانک ها، هتل ها، رستوران ها و آپارتمان ها
2) مرمت تزئینی برای ساختمان های قدیمی طبقه، نما، سقف
3) دکوراسیون داخلی برای دیوارهای داخلی، سقف، حمام، آشپزخانه، بالکن و مترو
4) تابلو تبلیغات، سکوهای نمایش، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی
5) کاغذ دیواری و سقف برای تونل
6) مواد اولیه با هدف صنعتی

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
ورق-کامپوزیت-براق-در-نما
ورق کامپوزیت آیینه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *