قیمت ترمووود در بازار

ترمو ارزان قیمت
Rate this post

قیمت چوب ترمو در بازار

متریال رایج و محبوب معماران در بازار، امروزه چوب ترمو یا چوب ترمووود می باشد.چوب ترموود برای نمای ساختمان به کار میرود و با نام “چوب نما” نیز شناخته شده است.چوب ترمو وود دارای ویژگی های خاصی است که باعث متمایز بودن از دیگر متریال هایی مانند ورق کامپوزیت، سنگ، سرامیک و … می باشد.علاوه بر قیمت چوب ترمووود در بازار دیگر عواملی نیز وجود دارند که به محبوبیت چوب ترموود افزوده اند. یکی از ویژگی های چوب ترمووود تلفیق سنتی و مدرن بودن آن می باشد.چوب ترمو حاصل طبیعت و محیط زیست می باشد و امروزه برای دکوراسیون های داخلی نیز استفاده می شود.

ویژگی دیگر چوب ترمووود وزن سبک آن می باشد که نصب آن را نیز آسان کرده است.به دلیل فرایندی که برروی چوب ترمو انجام شده، این محصول عاری از هرگونه قارچ و باکتری است و مقاومت بالایی در برابر حشرات موذی و موریانه ها دارد.
ویژگی دیگر چوب ترموود که به محبوبیت آن افزوده، عایق حرارتی و صوتی بودن آن می باشد.
چوب ترموود دارای هیچگونه بوی نامطبوع و مضری نیست، اما امکان دارد که برای برخی از افراد ناخوشایند باشد.لازم به ذکر است که با رنگ کردن چوب ترمو، بوی آن رفع خواهد شد.

به طور مثال با توجه به قیمت چوب ترمو در تهران و بازار اگر بخواهیم از چوب ترمو در مبلمان شهری و کاربرد بیرونی استفاده کنیم، باید حتما آن ها را رنگ کنید.در غیر اینصورت مانند چوب های معمولی دیگر تغییر رنگ به خاکستری داده و ترک هایی بر سطح آن ایجاد می شود.چرخه رنگ ترمووود دارای رنگ های زیبا و جذابی است که با توجه به محیط و فضای مورد نظر رنگ مناسب را انتخاب نمود.رنگ PNZ و TEKNOS (تکنوس)، دو نوع رنگ چوب ترمو می باشند.
چوب ترمو وود در تماس با زمین و خاک مقاوم می باشد اما اگر این تماس موقتی نباشد ممکن است به مرور زمان مقاومت خود را از دست دهد.

قیمت-چوب-ترمو-در-بازار
چوب ترمو

چوب ترمو بدون افزودن هیچگونه ماده شیمیایی در فرایند ترمو بدست می آید،که همین ویژگی باعث محبوبیت آن شده است. چوب ترمووود از چوب درختان پهن برگ و سوزنی برگ تهیه می شود و از انواع آن می توان به صنوبر، توس و کاج اشاره کرد.
قیمت هر شاخه چوب ترمو در بازار و تهران بسته به نوع و ضخامت آن متفاوت می باشد.

موارد استفاده از چوب ترمو :
انواع دکوراسیون داخلی / آلاچیق و پرگولا / نمای بیرونی ساختمان ها / مبلمان محیط باز
سونا و استخر / گلدان / درب و پنجره / کفپوش(دکینگ)

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو فنلاندی، چوب ترمو ایرانی ارزان و ورق کامپوزیت با کیفیت می باشد.برای اطلاع از قیمت ها بر روی لیست قیمت چوب ترمو کلیک کنید.
برای مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *