شرکت ایستا کامپوزیت ورق رایان

ایستا کامپوزیت ورق رایان
Rate this post

شرکت ایستاکاور(ایستا کامپوزیت ورق رایان)

ایستا کامپوزیت ورق رایان :

این مجموعه از سال 1392 در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز تاسیس و شروع به تولید انواع ورق کامپوزیت و کویل رنگی نموده است.در حال حاضر دارای 2خط تولید ورق کامپوزیت، 1خط شست و شو و 1 خط رنگ آمیزی کویل آلومینیومی میباشد. شرکت ایستا کامپوزیت ورق رایان با دارا بودن آزمایشگاه های مجهز و مدرن قادر به ارائه ورق کامپوزیت هایی با کیفیت و قیمت مناسب میباشد.

این مجموعه تولید کننده ورق کامپوزیت آلومینیوم، دارای 4 برند از جمله : ورق کامپوزیت مکس متال، ورق کامپوزیت لاکچری، ورق کامپوزیت سان متال و ورق کامپوزیت فوجی میباشد.برندها دارای رنگ های متنوع و کارامد هستند و میتوان از آنها در نمای ساختمان، تابلوی فروشگاه، دکوراسیون داخلی و …. بهره مند شد.
برند مکس متال دارای بیش از 40 رنگ ورق کامپوزیت میباشد که کارفرما میتواند با توجه به پروژه مورد نظر رنگ مناسب را تهیه نماید.

کارشناسان با تجربه و متعهد شرکت ایستا کامپوزیت ورق رایان با توجه به نیاز کشور و مشتریان محترم اقدام به ارائه ورق کامپوزیت استاندارد نموده اند.از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به رنگ آمیزی و شست و شوی کویل های آلومینیومی اشاره کرد.

 خصوصیات ورق کامپوزیت

_ مقاومت در برابر عوامل جوی (باد، باران، اشعه فرابنفش خورشید و …)
_ استحکام بالا و مقاوم در برابر ضربه
_ قابلیت برش به سایز مورد نیاز
_سازگار با محیط زیست
_ عایق حرارتی و صوتی
_ دارای سطحی صاف
_ نصب آسان
_  و …

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلومینیوم PVDF شامل یک هسته پلی اتیلن است که بین دو پوسته آلومینیوم 0.5 میلی متر قرار گرفته است. همانطور که از نام آن پیداست،ACP با پوشش PVDF فلوئورکربن پوشش داده شده است تا دارای دوام و مقاومت گردد.به طور گسترده ای ورق کامپوزیت در روکش خارجی، نمای ساختمان، عایق حرارتی و تابلوها استفاده می شود. کاربردهای این ماده روکش نه تنها به روکش خارجی محدود می شود بلکه می تواند به عنوان پارتیشن، سقف کاذب و غیره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ورق کامپوزیت آلومینیوم یک متریال ساختمانی رایج است که چندین کاربرد برای نمای بیرونی ساختمان دارد. این متریال از ورق های آلومینیومی نازک و مسطح تشکیل شده است که به یک هسته غیر آلومینیومی متصل شده اند. می توان آن را با پلی وینیلیدن فلوراید (PVDF)، رزین های فلوروپلیمر (FEVE) یا رنگ پلی استر در طیف گسترده ای از رنگ های فلزی و غیر فلزی و همچنین الگوهایی که مواد دیگر مانند چوب یا سنگ مرمر را تکرار می کنند، پوشش داد.

فعالیت های ساختمانی، در دو بخش تجاری و مسکونی، برخی از عوامل محرک تقاضا برای بازار ورق کامپوزیت آلومینیوم است.علاوه بر این، افزایش فعالیت های ساخت و ساز صنعتی و تجاری در اقتصادهای نوظهور همراه با افزایش تولید خودرو در رشد بازار نقش دارد.

نصب آسان، مقاومت در برابر خوردگی زیاد سطح از ویژگی های صفحات کامپوزیت است که منجر به افزایش تصویب در بخش های مختلف می شود.بخش خودروسازی جهانی طی چند سال گذشته به دلیل رشد سرمایه گذاری ها، تولید زیاد و تقاضا در اقتصادهای در حال ظهور، به ویژه چین و هند، شاهد رشد سریع بوده است.

این، به نوبه خود، بازار جهانی را پیش خواهد برد، زیرا از ورق های کامپوزیت در صنعت خودرو برای کاهش وزن کلی وسایل نقلیه و بهبود بهره وری سوخت و کاهش هزینه های نگهداری استفاده می شود. روند اخیر نشان می دهد که تقاضا برای ورق کامپوزیت آلومینیوم خود تمیز کننده نانو در حال افزایش است و در سال های آینده نیز به سمت خود کشیده خواهد شد.با این حال، هزینه ترمیم زیاد در صورت آسیب دیدگی یا فرورفتگی از جمله مهمترین عوامل محدود کننده است.

بر اساس کاربرد، بازار جهانی ورق کامپوزیت آلومینیوم به ساختمان و ساخت و ساز، تبلیغات، حمل و نقل و خودرو تقسیم شده است.تخمین زده می شود که بخش ساخت و ساز بیشترین سهم بازار را در طول دوره پیش بینی به دلیل استاندارد سازی روزافزون در معماری ساختمان ها به خود اختصاص دهد. طراحی و استاندارد سازی مدرن به دوام بالا، مقاومت در برابر آتش و خاصیت ضد آب و هوا نیاز دارد که پانل کامپوزیت آلومینیوم از قبل ارائه می دهد.

افزایش استفاده از پانل کامپوزیت آلومینیوم در کاربردهای تزئینی و روکش، تقاضای بازار را افزایش می دهد.علاوه بر این، اقتصادهای مختلف در حال توسعه مانند چین و ژاپن به طور فزاینده ای از صفحات کامپوزیت آلومینیوم برای ساخت ساختمان های مسکونی و پروژه های تجاری استفاده می کنند.

بر اساس نوع خودرو، بازار جهانی کامپوزیت آلومینیوم در اتومبیل های سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک تقسیم شده است. پیش بینی می شود بخش اتومبیل های مسافری با افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه شخصی در بین مشتریان در سراسر جهان، در دوره پیش بینی با سهم بیشتری از بازار رشد کند. با شهرنشینی سریع و درآمد قابل استفاده بالا، ترجیح مشتری به سمت مسافرت با وسایل نقلیه عمومی است.این تغییر باعث تقاضای خودروهای سواری می شود و در نتیجه رشد بازار جهانی ورق آلومینیوم کامپوزیت را تسریع می کند.

[aparat id=’ZOciU’]

موارد استفاده از ورق کامپوزیت :

ACP به طور گسترده ای برای روکش خارجی، نمای ساختمان، عایق حرارتی و تابلوها استفاده می شود. کاربردهای این متریال نه تنها به روکش خارجی محدود می شود بلکه می تواند به عنوان پارتیشن، سقف کاذب و غیره نیز مورد استفاده قرار گیرد.ورق کامپوزیت آلومینیوم یک مصالح ساختمانی رایج است که چندین کاربرد برای نمای بیرونی ساختمان دارد.

این ماده از ورق های آلومینیومی نازک و مسطح تشکیل شده است که به یک هسته غیر آلومینیومی متصل شده اند.می توان آن را با پلی وینیلیدن فلوراید (PVDF)، رزین های فلوروپلیمر (FEVE) یا رنگ پلی استر در طیف گسترده ای از رنگ های فلزی و غیر فلزی و همچنین الگوهایی که مواد دیگر مانند چوب یا سنگ مرمر را تکرار می کنند، پوشش داد.

مزایا و مشخصات ورق کامپوزیت آلومینیوم PVDF

مقاوم در برابر خوردگی، مقاومت در برابر آلاینده ها، عایق صوتی، عایق حرارتی، استحکام در برابر ضربه، سطح صاف، وزن کم و نگهداری آسان از ویژگی های ورق کامپوزیت است. ورق کامپوزیت آلومینیومی PVDF برای استفاده در ساختمان های اداری، مراکز خرید، ساختمان های صنعتی، فرودگاه ها، هتل ها، ایستگاه های اتوبوس، بیمارستان ها، مدارس، سوپرمارکت ها و ساختمان های مسکونی ایده آل است.

بازار ورق آلومینیوم کامپوزیت (ACP) بر اساس نوع پوشش پایه (پلی وینیلیدن دی فلوئورید، پلی اتیلن، پلی استر، پوشش لمینیت و فیلم اکسید)، بر اساس نوع (مقاوم در برابر آتش، ضد باکتری و ضد استاتیک)، بر اساس ترکیب (پوشش سطحی، پوست فلزی، ماده هسته و پوست عقب)، با استفاده از برنامه (ساختمان و ساخت و ساز، تبلیغات، حمل و نقل و خودرو)، بر اساس نوع خودرو (اتومبیل های سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک)، بر اساس منطقه و …

شرکت-ایستاکاور
شرکت ایستاکاور

ویژگی های اصلی پانل کامپوزیت آلومینیوم:

1. وزن سبک :
ورق کامپوزیت آلومینیوم از مواد هسته کامپوزیت آلومینیوم و پلاستیک با تراکم کمتری ساخته شده است،
بنابراین در مقایسه با آلومینیوم (یا فلز دیگر) با همان سختی یا ضخامت یکسان، سبک تر است.
2. استحکام بالا :
ورق کامپوزیت آلومینیوم با زیرکی از اصل مکانیکی ساختار فولادی شکل I استفاده می کند و از ویژگی های مکانیکی منحصر به فرد آن برخوردار است. علاوه بر این، ورق کامپوزیت آلومینیوم در دمای بالا ترکیب می شود.در این فرآیند، دو لایه ورق کامپوزیت آلومینیوم در یک حالت کششی خاص قرار دارند، پس از قالب گیری و خنک سازی، به دلیل سرعت انقباض ورق آلومینیوم متقارن و مواد هسته، تنش داخلی ورق تشکیل شده و  سختی ایجاد می شود.
3. رنگ غنی و مناسب برای تزئین :
صفحه تصویر ورق آلومینیوم کامپوزیت می تواند به تنوع رنگی تبدیل شود و در انواع تصاویر قابل طراحی باشد.علاوه بر این، فناوری کپی کردن امکان شبیه سازی الگوهای گرانیت، دانه چوب و فلز را فراهم می کند تا طرح را با بافت دقیق و کیفیت بالا ارائه دهد. رنگ های غنی و طرح های متناسب با محیط های مختلف باعث ایجاد احساس هماهنگی می شوند.
ترکیب عالی رنگ ها و الگوها به یک وحدت مصنوعی عالی کمک می کند و یک جشن بصری روشن و نرم ایجاد می کند. دیوار پرده ای که با ورق کامپوزیت آلومینیومی تزئین شده است را می توان با دیوار پرده شیشه ای زیبا و دیوار پرده سنگی زیبا مقایسه کرد. در حالی که از آلودگی نور جلوگیری می کند، در زیر نور خورشید، بسیار زیبا و باوقار است.
4. سطح صاف :
ورق کامپوزیت آلومینیوم با فرآیند تولید کامپوزیت حرارتی مداوم تولید می شود، بنابراین صافی سطح بالاتر از ماده تک، به ویژه صفحه بزرگ است. هنگامی که برای دکوراسیون ساختمان استفاده می شود، سطحی صاف و یکنواخت را نشان می دهد.
5. دوام خوب :
ورق کامپوزیت آلومینیوم از تکنولوژی کامپوزیت حرارتی مواد فلزی و هسته ای استفاده می کند و اتصال آن محکم است و پوشش سطح با توجه به مواد مختلف مورد استفاده در محیط انتخاب می شود. به طور معمول از سه نوع پوشش استفاده می شود، یعنی پوشش فلوروکربن، پوشش پلی استر و پوشش اکریلیک، که در این بین پوشش فلوروکربن توانایی آب و هوایی بسیار خوبی دارد، که به طور گسترده ای در تزئین دیوار پرده ای و موارد خاص استفاده می شود. مطالعات تجربی نشان داده است که می تواند بیش از 20 سال در محیط های بیرونی سخت مورد استفاده قرار گیرد.
6. عملکرد عالی نسوز :
آتش نشانی تحقیق و توسعه جدیدی از مواد اصلی را تصویب کرد. مواد اصلی مواد غیر آلی را پر می کنند، بنابراین بهبود عملکرد آتش سوزی جهشی ایجاد می کند که می تواند استاندارد سطح B1 را برآورده کند و نیازهای مقررات ساختمان را برآورده کند.
محصولات ما دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد ورق کامپوزیت نسوز بدانید، با ما تماس بگیرید.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو ضدحریق (کندسوز) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.
برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.