چوب ترمو در نما

ترمووود در نمای ساختمان
Rate this post

چوب ترمو در نمای ساختمان

چوب ترمو در نما؛ معماری علمی است که برای بررسی، طراحی و ساخت ساختمان و اماکن مورد استفاده قرار میگیرد.
معماری ایرانی از دیرباز تاکنون مورد استقبال همه مردم جهان با هر آداب و رسوم و فرهنگی واقع شده است.نمای ساختمان در واقع حکم لباس ساختمان را دارد.امروزه معماران و پیمانکاران از متریال های نوینی استفاده می کنند که جایگزین متریال های قدیمی مانند : آجر، سنگ و … می باشند.

چوب ترمو یا ترمووود متریالی است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم اعم از معماران و پیمانکاران قرار گرفته است.چوب ترمو در نما و دکوراسیون داخلی ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد چوب ترموود :

با توجه به دکوراسیون محیط می توان چوب ترمو را با رنگ مورد نظر رنگ کرده و جلوه زیباتری را به محیط داد.از چوب ترموود می توان در دیزاین نمای داخلی ساختمان ها (دکوراسیون داخلی) مانند سالن اجتماعات، کتابخانه ها، مکان های عمومی و … بهره مند شد.اشخاص می توانند رنگ چوب مورد نظر را انتخاب کرده و آن را با دیزاین محیط هماهنگ کنند.

از چوب ترمووود می توان برای ساخت آلاچیق چوبی، خانه چوبی، پرگولا، گلدان چوبی، نیمکت پارک ها و … بهره مند شد.ترمو وود می تواند زیبایی محیط را چند برابر کند و باعث افزایش انرژی مثبت افراد گردد.فروش ترمووود در تهران امروزه بسیار رونق گرفته است و مشتریان می توانند خرید چوب ترموود در تهران را به راحتی انجام دهند.

چوب-ترمو-در-نما
چوب ترمووود در نمای ساختمان

ورق کامپوزیت

متریال دیگری که امروزه بسیار مورد پسند پیمانکاران و مردم جامعه قرار گرفته است، ورق کامپوزیت نام دارد.ورق کامپوزیت متریالی ست که بیشتر برای نمای ساختمان بکار می رود و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.ورق کامپوزیت در مقابل شرایط جوی بسیار مقاوم تر از ترمو وود است، به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از پیمانکاران میباشد.
نمای کامپوزیت اغلب برای تابلوی فروشگاه ها، بانک ها، ساختمان های مسکونی، ادارات و … استفاده می شود.ورق کامپوزیت دارای رنگ های گوناگون و جذابی است که افراد برحسب علایق و با توجه به دیزاین می توانند رنگ ورق کامپوزیت مورد نظر را انتخاب کرده، و از آن در نمای کامپوزیت بهترین بهره را ببرند و نمایی جذاب تر از پروژه مورد نظر به نمایش بگذارند.
حمل ورق کامپوزیت به دلیل وزن کم و سبک بودن بسیار آسان تر از دیگر متریال هایی مانند آجر، سنگ و شیشه است.ورق کامپوزیت در مقابل شرایط جوی مانند باد و باران بسیار مقاوم است و به آسانی تغییر شکل نخواهد داد.
مزیت دیگر ورق کامپوزیت سرعت اجرا و نصب بالای آن است که می توان حجم وسیعی از نمای یک ساختمان را در مدت زمان کوتاهی انجام داد.دیگر ویژگی ورق کامپوزیت انعطاف پذیر بودن آن است که نصاب می تواند به راحتی آن را با توجه به پروژه برش زده و طرح مورد نظر را اجرا کند.

گارانتی ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت دارای گارانتی 20 ساله می باشد اما چوب ترمو دارای هیچ گونه گارانتی نیست، به این خاطر که ترمو وود یک متریال طبیعی است و نحوه اجرا و اقلیم و آب و هوایی منطقه، تاثیر مستقیم در ماندگاری نمای چوبی دارد.

سیاست گروه تجاری معماری کیان رضایت مشتری است.محصولاتی با کیفیت بسیار بالا اما ارزان تر از دیگر فروشندگان، که این از دلایل محبوبیت گروه تجاری معماری کیان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *