ورق کامپوزیت طرح سنگ آلومکس

ورق-کامپوزیت-طرح-سنگ-آلومکس
Rate this post

ورق کامپوزیت طرح سنگ

ورق کامپوزیت طرح سنگ آلومکس امروزه بسیار رایج و محبوب در بین معماران و طراحان می باشد. این متریال یکی از متریال های نوین است که می تواند جایگزینی برای سنگ باشد.البته که تفاوت زیادی با سنگ دارد و دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله آنها را مختصرا شرح خواهیم داد.

تفاوت ورق کامپوزیت طرح سنگ و سنگ 

ورق کامپوزیت، وزنی سبک تر از سنگ دارد و حمل آن نیز آسان تر می باشد. می‌توان ورق کامپوزیت را با دیگر متریال هایی مانند کاغذ دیواری تلفیق کرد و فضایی جذابتر داشت. مانند چوب ترمو نیازی به زیرسازی ندارد و این باعث کاهش هزینه در آن میشود. همچنین صرفه جویی در این ورق بیشتر است به این دلیل که مقدار بسیار کمی پرتی از آن به جا می ماند. همچنین سرعت اجرا و نصب ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار بالاتر است و زمان کمتری صرف می‌شود.

مقاومت در مقابل عوامل جوی مختلف (آب و هوا)، مقاوم در برابر اشعه خورشید و همچنین مقاوم در برابر حرارت و آتش میباشد.
ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار مشابه سنگ می باشد و هنگامی که در پروژه نصب میشود فقط افرادی که در این زمینه تخصص دارند متوجه این تفاوت می شوند. ورق کامپوزیت طرح سنگ را می توان در نمای داخلی و خارجی نصب کرد، به این دلیل که ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار انعطاف پذیر است.

قیمت ورق کامپوزیت در مقایسه با سنگ کمتر است و مقرون به صرفه میباشد. سنگ دارای ابعاد بزرگتر و ضخامت کمتری میباشد. سنگ یک متریال طبیعی است در صورتی که ورق کامپوزیت طرح سنگ از جنس پلیمر، آلومینیوم و پلاستیک میباشد.ماندگاری سنگ از ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار بیشتر است.

کامپوزیت-طرح-سنگ-نمای ساختمان
ورق کامپوزیت طرح سنگ

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *