هشت مزیت چوب ترمو

ویژگی-چوب-ترموود
Rate this post

مزیت چوب ترمو

در این مقاله توضیحات مختصری درباره هشت مزیت چوب ترمو برای کسانی که قصد استفاده از چوب ترمو را دارند فراهم کرده ایم که امیدواریم برای همه مفید باشد.

مالک منازل، شرکت های ساختمان سازی، دفاتر معماری و مصرف کنندگان نهایی اغلب چوب را به دلیل مزایای زیاد آن (داخل، خارج ساختمان و یا مصارف عمومی) برای پروژه های خود ترجیح می دهند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم با تجربه ما در خصوص انتخاب نوع چوب مناسب تماس بگیرید.همین طور می توانید درخواستی مبنی بر دریافت نمونه های رایگان ما ارسال نمایید.

هشت مزیت چوب ترمووود

عمر طولانی :

چوب ترمو مانند نما و پوسته ای است که از خانه ما محافظت می کند. تجربه های عملی نشان دادند که چوب ترمو  عمر بیشتری نسبت به بتن و گچ دارد.استفاده از چوب خواه به منظور تزیین یا استفاده برای کف پوش و ساخت قفسه های چوبی از دوام بیشتری نسبت به متریال های دیگر برخوردار است.

 
مزایای-چوب-ترمو
مزیت چوب ترمو

آزادی انتخاب و اقتصادی بودن :

کسانی که نماهای چوبی را ترجیح می دهند در واقع نوع نصب و کیفیت چوب ترمو را به دیگر مواد ترجیح می دهند، کف پوش های چوبی از مواد طبیعی ساخته شدند و سازگار با محیط زیست هستند و می توانند به صورت جداگانه طراحی شوند.
محصولات چوب ترمو را می توان از قبل آماده کرد، درنتیجه زمان کمتری برای ساخت و نصب می برد. باتوجه به کاهش زمان ساخت هزینه ها نیز به حداقل می رسد.

دارای عایق حرارتی و صدا :

یکی از بزرگترین مزایای ترمووود عایق بودن آن به صورت طبیعی می باشد، زمانی که از کف پوش های ترمووود در منزل استفاده می کنید به دلیل اینکه کف پوش ترمو وود گرما را جذب می کند به هنگام راه رفتن بر آن گرمای خوشایندی را احساس می کنید.

مقاوم در برابر آتش سوزی :

چوب در مقابل آتش سوزی مقاوم است، سازه های استیل پس از رسیدن به دمای معینی فرو میریزند اما سرعت احتراق چوب یک میلیمتر در دقیقه می باشد.بنابراین در جریان آتش سوزی افراد فرصت ترک ساختمان را دارند.

متریالی طبیعی :

به دلیل این که چوب ترموود ماده ای طبیعی و گرم میباشد حس خوشایندی را منتقل میکند.

ارزشمند :

چوب ترمووود یکی از مصالح ساختمانی با پرستیژ، زیبا و خاص می باشد و قابلیت نگهداری دارد.

طبیعی و خاص :

چوب ترمو کاملا طبیعی ست. هر تکه ترمووود دارای شکل منحصر به فردی ست که حاصل سال ها شکل گرفتن آن است و متریالی ارگونومیک و سازگار با طبیعت می باشد.

دارای قابلیت نوسازی :

از آنجا که چوب ترمو از مواد با خاصیت نوسازی ساخته شده است قابلیت نوسازی و تعمیر دارد، نگهداری آسان و هزینه های نصب و سر هم کردن آن ناچیز است.علاوه بر نکات ذکر شده نصب آن پیچیدگی خاصی ندارد.

گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *