ترمووود در نمای خارجی

ترمو در نمای ساختمان
Rate this post

چوب ترمووود در نمای خارجی

چوب از دیرباز در میان مردم رواج داشته اما امروزه با توجه به کاربرد، نوع چوب متفاوت میباشد.در گذشته از چوب برای درب خانه و باغ، سقف، کرسی و … استفاده میکردند اما امروزه برای موارد دیگری مانند کابینت، مبلمان و … استفاده میشود.چوب ترمو متریالی مدرن است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و محبوبیت خاصی در بین معماران و طراحان دارد.

ویژگی چوب ترمووود

از چوب ترمو برای دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان ها استفاده میشود که محیط و نمای ساختمان را بسیار جذابتر میکند.چوب ترموود چوبی گرما دیده است که بعد از فرایند ترمو شدن کاملا ضد آب میباشد و میتوان از چوب ترموود برای اطراف استخر و جکوزی ها و مناطق مرطوب استفاده کرد.

چوب ترمو وود هایی که برای کف استفاده میشوند مانند استخرها، دارای شیارهایی هستند که از لیز خوردن اشخاص جلوگیری میکند به همین علت به این نوع از چوب ترمووود اصطلاحا چوب دک (DECK) گفته میشود.مزیت دیگر چوب ترمووود استحکام آن میباشد.چوب ترموود دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی اعم از باد، باران، نور uv خورشید و … میباشد.

چوب ترمو وود در برابر ضربه نیز دارای استحکام بالایی میباشد که به همین علت یکی از متریال های محبوب برای نمای ساختمان است.چوب ترمو را میتوان با متریال های مدرن دیگر مانند سنگ، ورق کامپوزیت، آجر و … تلفیق کرده و نمایی زیباتر داشت.همچنین چوب ترمووود قابلیت رنگ آمیزی دارد و با توجه به پروژه باید رنگ مناسب را برای آن انتخاب و تهیه کرد.

رنگ چوب ترمو

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده رنگ ترمووود با مارک های PNZ  آلمان و رنگ TEKNOS فنلاند میباشد.برای خرید رنگ چوب ترمووود با کیفیت میتوانید با کارشناسان شرکت کیان تماس حاصل فرمایید.مطلب قابل توجه این است که باید هر 5 سال یکبار رنگ چوب ترمو تمدید شود.

چوب ترموود دارای انواع مختلفی است که گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده چوب ترمو فنلاندی ارزان و با کیفیت و چوب ترمو ایرانی ارزان قیمت و با کیفیت میباشد.چوب ترمو وود دارای ابعاد و ضخامت های گوناگونی است که از هرکدام از آن ابعاد مناسب برای استفاده در فضایی خاص میباشند.از چوب هایی با ضخامت بیشتر برای کف و ستون ها استفاده میشود.

[aparat id=’HX0rj’]

چوب ترمو وود دارای دو پایه میباشد که یکی از آنها برپایه آب (water base) و دیگری برپایه روغن (oil base) میباشد.چوب ترموود پایه آب مناسب برای همه مناطق و چوب ترمووود بر پایه روغن مناسب برای مناطق مرطوب و باران خیز مانند شمال کشور میباشد.

گروه تجاری معماری کیان ارائه دهنده انواع چوب ترمو کندسوز (ضدحریق) و ورق کامپوزیت ارزان و با کیفیت میباشد.

چوب ترمو در نمای ساختمان
چوب ترمو در نمای خارجی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *